Ne gyvybės draudimo bendrovė „Seesam Lietuva“, planuoja plėtrą Baltijos regione, žada stiprinti elektroninių paslaugų paketą ir keičia įmonės logotipą, siekdama pabrėžti priklausomybę Suomijos draudimo grupei „Pohjola Insurance Ltd.“. Ilgalaikius įsipareigojimus Baltijos šalių rinkai deklaruojanti kompanija šiame regione ir toliau veiks su „Seesam“ pavadinimu.
„Baltijos šalių rinką visuomet laikėme prioritetine, čia matome geras perspektyvas ir turime ilgalaikių verslo planų. Sieksime garantuoti bendrovių pelningumą bei palaikyti jų augimą šių šalių rinkose, užtikrindami efektyvius draudimo paslaugų teikimo procesus ir produktų konkurencingumą“, - sakė „Pohjola Insurance Ltd“ vykdantysis viceprezidentas Toomas Abner, atsakingas už Baltijos šalių regioną. Anot jo, „Seesam Lietuva“ dabar keičia tik įmonės logotipą, kuris bus toks pat, kaip „Pohjola Insurance Ltd“.
„Seesam Lietuva“ per 11 pernai metų mėnesių pasirašė draudimo sutarčių už daugiau nei 30 mln. lt. Įmonės išmokų suma siekė 21 mln. lt. Palyginus su tuo pačiu 2008 m. laikotarpiu bendrovės pasirašytų įmokų skaičius smuktelėjo 4%. Tuo tarpu visa ne gyvybės draudimo paslaugų rinka Lietuvoje traukėsi 26%.
Sumažėjusią įmokų sumą lėmė dvigubai kritę privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo pardavimai. Tuo tarpu įmokų skaičius už kitas draudimo paslaugas augo.
Šiuo metu „Seesam Lietuva“ Lietuvoje turi 11 klientų aptarnavimo skyrių didžiuosiuose miestuose, kurie nuo naujųjų metų keičia savo vizualinę simboliką. Naujuoju logotipu bus papuošta visa bendrovės atributika – nuo vokų iki interneto svetainės.
Siekdama ilgalaikių tikslų Baltijos šalių regione, „Pohjola Insurance Ltd“ planuoja ir toliau investuoti į specialistų apmokymus ir informacinių sistemų tobulinimą. Jau metų pradžioje bendrovė rengiasi pristatyti naujų elektroninių paslaugų.
Sausį „Seesam Lietuva“ tinklalapis pasipildys nauju savitarnos portalu. Jame bendrovės klientai galės matyti savo draudimo istoriją, patogiai administruoti polisus, sumokėti įmokas, stebėti žalos sureguliavimo procesą, sudaryti naujas sutartis ir atlikti kitus veiksmus.
„Daugiausiai dėmesio elektroninėje erdvėje kol kas skirsime sklandžiam žalos sureguliavimo procesui, žinodami, kad tai ypatingai aktualu klientams. Stebėdami užsienio šalių patirtį ir sekdami rinkos tendencijas, šiemet žadame pristatyti ir daugiau elektroninių paslaugų“, – kalbėjo „Seesam Lietuva“ direktorius M. Daugintis.