„Rail Baltica“ yra prioritetinis transeuropinio susisiekimo tinklo projektas, strategiškai svarbus Lietuvai ir daugeliui kitų Baltijos jūros regiono valstybių. Tikimės, kad banko išleista garantija padės užtikrinti, jog numatyti geležinkelio rekonstrukcijos darbai būtų įgyvendinti sklandžiai ir laiku“, – sakė SEB banko prezidento pavaduotojas ir Verslo bankininkystės tarnybos direktorius Aivaras Čičelis.
Kartu su UAB „Šilutės automobilių keliai“ UAB „Hidrostatyba“ įgyvendina trečiąją europinio geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos sutartį. Pagal šią sutartį „Hidrostatyba“ rekonstruos 14,2 km geležinkelio ruožą ir nuties dar 8,6 km geležinkelio, atnaujins aštuoniolika iešmų ir dvylika perlaidų, taip pat rekonstruos tris tiltus ir įrengs naują požeminę pėsčiųjų perėją.
„UAB „Hidrostatyba“, bendradarbiaudama su AB „Lietuvos geležinkeliai“, 2013 metais yra įgyvendinusi panašų projektą „Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra. Draugystės stoties kelyno rekonstrukcija“. Esame įsitikinę, kad ir šią, dar sudėtingesnę, „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo rekonstrukciją, finansuojami SEB banko, atliksime visą ir laiku“, – sakė UAB „Hidrostatyba“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis.
„Rail Baltica“ yra vienas sudėtingiausių susisiekimo projektų Vidurio ir Rytų Europoje, Lietuvoje pradėtas įgyvendinti 2010 metais. Pagal šį projektą siekiama sujungti Lenkiją, Baltijos šalis ir Suomiją, taip pagerinant Vidurio ir Rytų Europos šalių susisiekimą su Vokietija. Per Kauną ir Rygą tiesiama „Rail Baltica“ geležinkelio linija sujungs Varšuvą ir Helsinkį.