Kompanija „Samsung“, nepaisant kiekvieną metų ketvirtį didėjančio pelno, lygiai taip pat, kaip ir kiti, jaučia pasaulinės ekonomikos silpnumą. Kovoti su neigiamomis tokio reiškinio pasekmėmis kompanija ketina pakeitusi savo logotipą bei produktų pozicionavimo ir plėtros strategiją.
Planuojamų „Samsung“ pakeitimų anonsas turėtų būti paskelbtas po kelių mėnesių įvyksiančioje vartotojiškos elektronikos parodoje CES 2013 (Las Vegasas, JAV). Šaltinių iš Azijos teigimu, korėjiečių elektronikos gigantas ketina pasinaudoti dizainerių komandos, kuriai vadovauja Scottas Bedbury, paslaugomis. Pastarieji savo srities ekspertai jau dalyvavo keičiant kompanijų „Nike“ ir „Starbucks“ įvaizdį.
„Samsung“ ketina įgyvendinti gana plataus masto pakeitimus, pradedant nuo bendros kompanijos reprezentacinės išvaizdos ir baigiant pačių produktų reklama bei tų produktų aprašymų variantais įvairiose srityse. Kompanija tikisi pakeisti vartotojų įsivaizdavimą apie save, o taip pat požiūrį į prekės ženklą kaip į globalų, o ne tik kaip vieną didžiausių iš Azijos atėjusių „brand‘ų“.
Dar viena „Samsung“ naujiena yra žinia apie operacinės sistemos „Bada“ panaudojimo planus išmaniosios televizijos (Smart TV) sistemose. Ji turėtų leisti „panaudoti naujas aplikacijas, online turinio perdavimą ir nuosavą reklaminę platformą“. Tikėtina, jog P. Korėjos korporacija nori sukurti nuosavą, pusiau uždarą ekosistemą, kuri būtų panaši į tą, kurią jau turi „Apple“ ir „Google“ bei kurią planuoja išplėtoti programinės įrangos gigantas „Microsoft“, viską susiedamas su naujos kartos operacinėmis sistemomis „Windows 8“ ir telefonu „Windows Phone 8“.