Kitą savaitę į Vilnių atvyksta beveik 400 restoranų Rusijoje ir 8 aplinkinėse valstybėse valdančios įmonės „Rosinter Restaurants“ franšizės davėjais. Verslininkai Lietuvoje ieškos partnerių, pristatinės savo veiklą.
„Šis nuolat augantis restoranų holdingas yra pirmaujantis maitinimo tinklų valdytojas Rusijoje ir aplinkinėse valstybėse, turintis 6 populiarius prekės ženklus. Intensyviai ieškodami plėtros Baltijos šalyse galimybių, „Brand 4 Baltic“ kontaktų mugėje Lietuvos verslo bendruomenei jie pristatys du sėkmingiausius savo prekės ženklus – picerijų tinklą „Il Patio“ ir suši restoraną „Planet Sushi“,“ – teigia Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis.
„Rosinter Restaurants“ holdingas valdo beveik 400 restoranų 40-yje devynių valstybių miestų, iš kurių apie trečdalį sudaro franšizės pagrindu veikiantys restoranai. Šiuo metu veikia 144 į vidutines pajamas gaunančius lankytojus besiorientuojantys itališkos virtuvės restoranai „Il Patio“, 134 japonišką virtuvę siūlantys „Planet Sushi“ bei kitos holdingo maitinimo įstaigos. Valdomų restoranų tinklų pajamos 2010 m. viršijo 9 mlrd. rublių (761,6 mln. Lt).
Pasak S. Žilinskio, tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu organizuojamoje nemokamoje kontaktų mugėje iš viso bus pristatyti 15 franšizės davėjų. „Išsamią informaciją apie galimą partnerystę su mūsų verslininkais franšizės pagrindu teiks įvairiausių verslo sričių atstovai: drabužių („Antony Morato“, „Seduce“), išlaidų optimizavimo konsultacijų („Expense Reduction Analysts“), pastatų audito („IRT Surveys“), kavos namų („Gloria Jean's“), UV spaudos centrų („Sun Studio“) ir kitų prekės ženklų atstovai.“