Rusijoje pasirodė informacinė kampanija „Pasitikėk ir naudok!“, skirta vyrams, kurie praktikuoja lytinius santykius su vyrais. Šios kampanijos metu sukurti trys vaizdo siužetai, išleisti nedideli lankstinukai ir skrajutės. Tai pirmoji tokio pobūdžio reklama Rusijoje.
Kampanijos medžiaga skatina ieškoti informacijos, atsakingai vertinti savo sveikatą ir elgesį, vengti užsikrėsti ŽIV infekcijomis.
Tokie socialiniai ir kultūriniai veiksniai, kaip diskriminacija, homofobija ir stigma sukelia sunkumų atliekant profilaktinius darbus tarp homoseksualų. Jauni žmonės jaučia priespaudą, todėl atsisako dalyvauti profilaktinėse programose.
Kampanija bus atliekama dešimtyje Rusijos regionų. Preliminarių tyrimų metu 2010 metais vyrai išvardijo pagrindines priežastis, dėl kurių jie nenaudoja prezervatyvų:
- dažniausiai respondentai paminėjo tai, kad jo nebūna reikalingiausiu metu (58%)
- pasitiki partneriu (55%)
- sumažėja pojūčiai (45%)
- kitos priežastys (41%).
12% pasakė, kad prezervatyvai yra nenaudingi, nes „vis tiek plyšta“.
Tik 51% visų apklaustųjų mano, kad jie rizikuoja užsikrėsti ŽIV.