Tikimasi, kad jo plėtros darbai bus pradėti antroje šių metų pusėje ir truks apie dvejus metus. Išplėtus terminalą oro uosto išvykimo ir atvykimo zonose vienu metu bus galima aptarnauti daugiau nei 800 keleivių ir iki 6 orlaivių, pranešė Lietuvos oro uostai.
„Kauno oro uostas jau ne tik grįžo, bet ir lenkia priešpandeminį keleivių apimčių lygį. Atsižvelgiant į didėjančius keleivių srautus ir augančius jų poreikius, Kauno oro uosto plėtra ir technologinė modernizacija yra būtina“, – pranešime sakė Lietuvos oro uostų Operacijų ir infrastruktūros departamento direktorius Arnas Dūmanas.
Anot jo, rangovo konkursą numatoma skelbti balandžio pabaigoje, o jame bus kviečiamos dalyvauti ir užsienio įmonės.
Kauno oro uoste numatoma atnaujinti ir išplėsti tiek atvykimo, tiek išvykimo erdves keleiviams. Tam teks išardyti rytinį ir vakarinį oro uosto fasadą bei iš šonų pristatyti du naujus priestatus. Bus išplėstos bagažo atsiėmimo zonos, Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, erdvės keleiviams.
„Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros darbus tikimasi baigti 2025 metų viduryje arba antroje pusėje. Remiantis dabartiniais skaičiavimais, terminalo bendras plotas turėtų išaugti apie 3,5 tūkst. kv. metrų ir oro uostas galės aptarnauti iki šešių keleivinių skrydžių per valandą. Palyginimui, šiuo metu Kauno oro uostas yra pajėgus aptarnauti keturis keleivinius skrydžius vienu metu“, – sakė A. Dūmanas.
Oro uoste taip pat planuojama šiaurinio perono plėtra – bus įrengtos papildomos lėktuvų ir variklių bandymo vietos – jų skaičius turėtų augti daugiau nei 50 proc. Lietuvos oro uostai šiam projektui taip pat paskelbė rinkos konsultacijas, o konkursą planuojama skelbti irgi balandžio pabaigoje, darbai turėtų kainuoti iki 20 mln. eurų.
Vykstant darbams Kauno oro uostas veiks įprastai.