Pasak bendrovės, per 12 mėnesių iki kovo pabaigos ji patyrė 873 mln. svarų (1,1 mlrd. JAV dolerių) nuostolius po mokesčių.
2021–2022 metais grynasis pelnas siekė 612 mln. svarų.
Pajamos sumažėjo 5 proc. iki 12 mlrd. svarų.
„Paslaugų kokybei didelę įtaką padarė kolektyviniai veiksmai ir streikai“, – pažymėjo nepriklausomas „International Distributions Services“ pirmininkas Keithas Williamsas.
„Apgailestauju, kad nesuteikėme aukštų paslaugų standartų, kurių tikisi mūsų klientai. Paslaugų kokybės gerinimas yra svarbiausias mūsų prioritetas“, – pridūrė jis.
„Royal Mail“ praėjusią savaitę patvirtino būsimą generalinio direktoriaus pasitraukimą.
Simonas Thompsonas atsistatydins spalio pabaigoje, JK įstatymų leidėjams sukritikavus pastarojo meto „Royal Mail“ veiklos rezultatus.
Pastaraisiais fiskaliniais metais bendrovei smarkiai pakenkė kolektyviniai veiksmai, tūkstančiams darbuotojų protestavus dėl nuo infliacijos atsiliekančių atlyginimų.
Balandį „Royal Mail“ pagaliau susitarė su profsąjungų vadovais, o pagal susitarimą per trejus metus darbuotojų atlyginimai bus padidinti 10 procentų.
JK metų infliacija tebeviršija 10 procentų.