Rinkos tyrimų bendrovės „Epsilon International“ atliktas tyrimas parodė, kad vos 10 proc. Didžiosios Britanijos įmonių rinkodaros departamentų vadovų į savo biudžetus įtraukia marketingą socialinių tinklų portaluose.
Anot „Epsilon“, net 55 proc. rinkodaros vadovų sakė, kad socialiniai tinklai jiems nėra įdomūs. 27 proc. respondentų pažymėjo norintys juos įtraukti į savo marketingo planus, tačiau kol kas dėl įvairių priežasčių to nedarantys.
Tyrimo metu taip pat išsiaiškinta, jog ekonomikos recesijos laikotarpiu mažiausiai tikėtina, kad rinkodaros biudžetai bus sumažinti el. pašto marketingo sričiai. Tai, anot specialistų, yra viena pigiausių interneto rinkodaros priemonių, kurios efektyvumą labai lengva išmatuoti.
Net 93 proc. respondentų sakė, kad dabartinė ekonomikos krizė turės įtakos jų rinkodaros biudžetams, 70 proc. apklaustųjų žadėjo artimiausiu metu koreguoti savo rinkodaros planus.
Tyrimas buvo atliktas spalio mėnesį, jo metu buvo apklausti rinkodaros departamentų vadovai, dirbantys įmonėse, kurių metinė apyvarta siekia nuo 150 mln. iki 6 mlrd. svarų sterlingų.