epsilon

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „epsilon“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „epsilon“.

Japonijos naujoji raketa pakilo valdoma iš nešiojamojo kompiuterio

 Japonijos naujoji, kietuoju kuru varoma raketa, kuri gabena teleskopą planetoms stebėti, šeštadienį pakilo valdoma iš skrydžių valdymo centro, kurio centrinis elementas - nešiojamieji kompiuteriai. Japonijos aerokosminių tyrimų agentūra (JAXA) raketą „Epsilon“ paleido iš Učinuros kosmoso tyrimų centro Kagošimoje Japonijos pietvakariuose, 14 val. vietos (8 val. Lietuvos) laiku. Startas buvo tiesiogiai transliuojamas.
2013-09-14

Paskutinėmis sekundėmis atidėtas Japonijos raketos su kosminiu teleskopu paleidimas

Japonijoje likus 19 sekundžių iki starto atšauktas raketos „Epsilon“ paleidimas, pranešė naujienų agentūra AP. Ši raketa turėjo iškelti į orbitą kosminį teleskopą „SPRINT-A“. Japonijos kosmoso agentūra JAXA su „Epsilon“ klasės raketomis sieja nemažas viltis, nes laiko jas pigesniu ir efektyvesniu palydovų iškėlimo į orbitą būdu, sakoma pranešime.
2013-08-27

Japonija siųs į kosmosą „išmaniąsias“ raketas

Šiuolaikinės raketos nešėjos turi eilę daviklių, pranešančių žemėje esančioms tarnyboms apie skrydžio trajektoriją, nukrypimą nuo normos ir begalę kitų parametrų. Tačiau tai analogiška lemputei, užsidegančiai esant gedimui. Japonijos kosmoso agentūros  (JAXA) Astronautikos ir kosmoso tyrimo instituto  mokslininkai nusprendė naujoms raketom -nešėjoms „Epsilon“ suteikti šiokią tokią laisvę: raketos galės savarankiškai spręsti žmonių suformuluotas užduotis.
2011-03-23

Rinkodaroje trūksta kūrybiškų lyderių

Jei siekiate karjeros rinkodaros srityje, savo gyvenimo aprašyme pabrėžkite lyderio įgūdžius bei kūrybiškumą – tai bruožai, kurių rinkodaros skyrių vadovai labiausiai ieško, rinkdamiesi personalą. Bendrovei „Epsilon“ atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad net 40 proc. rinkodaros skyrių vadovų yra nepatenkinti darbuotojų pasirinkimo galimybėmis. „Pasirodo, kad rinkodaros specialistams sunkiai sekasi ieškoti netradiciškai mąstančių žmonių.
2009-02-02

Rinkodaros vadovai į socialinius tinklus kol kas neinvestuos

Rinkos tyrimų bendrovės „Epsilon International“ atliktas tyrimas parodė, kad vos 10 proc. Didžiosios Britanijos įmonių rinkodaros departamentų vadovų į savo biudžetus įtraukia marketingą socialinių tinklų portaluose. Anot „Epsilon“, net 55 proc. rinkodaros vadovų sakė, kad socialiniai tinklai jiems nėra įdomūs. 27 proc. respondentų pažymėjo norintys juos įtraukti į savo marketingo planus, tačiau kol kas dėl įvairių priežasčių to nedarantys.
2008-12-02
Į viršų