Jei siekiate karjeros rinkodaros srityje, savo gyvenimo aprašyme pabrėžkite lyderio įgūdžius bei kūrybiškumą – tai bruožai, kurių rinkodaros skyrių vadovai labiausiai ieško, rinkdamiesi personalą.
Bendrovei „Epsilon“ atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad net 40 proc. rinkodaros skyrių vadovų yra nepatenkinti darbuotojų pasirinkimo galimybėmis.
„Pasirodo, kad rinkodaros specialistams sunkiai sekasi ieškoti netradiciškai mąstančių žmonių. Taip pat šioje srityje trūksta lyderių, kurie savo jėgomis bei pasiryžimu galėtų užbaigti pradėtus projektus“, - pažymėjo „Epsilon“ vadovas Steve Cone.
Apklausoje dalyvavo 180 JAV rinkodaros specialistų. Jie pažymėjo talento stoką labiausiai pajutę per pastaruosius trejus metus.
„Manau, kad kiekviename verslo lygmenyje žmonės nori pasirodyti gerai, jiems tiesiog reikia nurodyti, ką daryti. Jiems reikia lyderio, kuris nurodytų aiškią kryptį. Japonijoje egzistuoja tokia praktika, kad jei darbas yra atliekamas blogai, su darboviete turi atsisveikinti lyderis, o ne jo pavaldiniai. Manau, kad ji teisinga“, - sakė „Epsilon“ atstovas.
Tyrimo metu taip pat paaiškėjo, kad didžioji dalis tyrimo dalyvių nėra patenkinti ir juos aptarnaujančiomis reklamos agentūromis. Vos 9 proc. respondentų sakė, jog agentūros „pranoksta jų lūkesčius“.