Bendroje pasaulinėje keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault“ grupė 2010 metų pirmąjį pusmetį padidino savo pardavimus 21,6 proc.: buvo parduota 1 mln. 347 tūkst. 169 automobiliai. „Renault“ grupė praneša pasiekusi užsibrėžtą tikslą ir padidinusi pasaulinę rinkos dalį 0,2 punkto iki 3,9 proc.
Pasaulinėje keleivinių automobilių rinkoje, kuri per pirmąjį 2010 metų pusmetį augo 15,2 proc., „Renault“ grupė padidino savo rinkos dalį 0,3 punkto iki 4,5 proc. Parduota 1 mln. 186 tūkst. 387 keleivinių automobilių, pardavimai augo 22,2 proc. 2010 metų pirmojo pusmečio rezultatams didelę įtaką turėjo naujų modelių pristatymai: „Megane“ kupė kabrioletas, „Fluence“, „Master“, „Dacia Duster“.
Europoje bendroje keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių rinkoje „Renault“ grupės rinkos dalis ūgtelėjo 1,8 punkto iki 10,8 proc., pardavimai augo 21,6 proc. Keleivinių automobilių rinkoje „Renault“ grupė savo rinkos dalį padidino 1,8 punkto iki 10,2 proc., pardavimus – 21,7 proc.