„Balsas.lt savaitė“ komandos nariai pastarosiomis dienomis turi tiek darbų, kad per juos, rodos, nieko daugiau nebemato. „Pasigauti“ kolegas iš reklamos skyriaus šiuo metu irgi ypač sunku. Tik po ilgo persekiojimo, jie sutiko pakomentuoti savo darbą, bet... kalbėjo labai greitai ir trumpai.
Pirmoji savo darbo subtilybes sutiko pakomentuoti žavioji Veronika Timošenko:
Kaip reklamos užsakovai vertina tuoj pasirodysiantį savaitraštį?
Labai įvairiai: vieni galvoja skeptiškai ir sako: „Drąsuoliai, rado laiką įeiti į rinką su nauju leidiniu – visi aplink bankrutuoja, o jie – kuriasi“. Kiti (didžioji užsakovų dalis!), priešingai, padrąsina: „Puiku, seniai žiniasklaidoje laukėme kažko panašaus!“.
Manau, visi pritars, kad sudėtingos ekonominės situacijos metu toks kokybiškas, nebulvarinis leidinys kaip „Balsas.lt savaitė“ bus labiausiai graibstomas ir laukiamas kiekvieną savaitę! Be to, dar ir platinamas nemokamai.
Papasakok, kaip atrenkami reklamos užsakovai? Kaip vyksta derybos?
Žinoma atrenkame pagal piniginės storį. Juokauju. Kalbant rimtai, mes siekiame pritraukti stipriu prekiniu ženklu, vadinamuoju brandu. „Balsas.lt savaitė“ yra skirtas išsilavinusiems, intelektualiems skaitytojams. Jie – solidūs, aukštesnes pajamas gaunantys žmonės. Be to, savaitraštis bus platinamas verslo centruose, tad daugumai didžiujų reklamdavių gerinti savo įvaizdį mūsų leidinyje bus labai efektyvu. O kai pamatysit mūsų vidinį atvartą – tiesiog imk ir ant sienos kabink!
Su derybomis viskas labai paprasta – reklamos užsakovai žino, kad mūsų naujienų portalas „Balsas.lt“ yra vienas populiariausių Lietuvoje. Reklamdaviai mumis pasitiki, niekam net nekyla minčių derėtis. Dabar, leisdami savaitraštį „Balsas.lt savaitė“, mes siūlome ypač geras sąlygas reklamai, o mūsų komanda dirba intensyviai. Visų žmonių dirbančių su „Balsas.lt savaitė“ tikslas – pasiekti geriausių rezultatų spaudos rinkoje.