Įsigyti žemės ir daryti viską, kad ji žūtbūt patektų į valstybinių projektų planus. Taikydami šią banalią pasipinigavimo schemą Marijampolės politikai ėmė stabdyti ES projektą „Rail Baltica“, rašo „Kauno diena“.
Pasak susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio, „reikalavimas, kad „Rail Balticos“ vėžė neitų dabar veikiančio geležinkelio trasa, o aplenktų Marijampolę, primena bandymą pasipelnyti, nes tuomet valstybė būtų priversta išpirkti privačius sklypus“. Teritorijoje, kuri įvardijama kaip alternatyvi „Rail Balticos“ projektui, - ne vieno socialdemokrato, taip pat Gedimino Vagnoriaus vadovaujamos Krikščionių partijos nario sklypas. Marijampoliečių reikalavimai grasina sužlugdyti planus, pagal kuriuos europinė geležinkelio vėžė jau 2013-aisiais pasiektų Kauną.
Tuo tarpu Marijampolės vadovai nė neslepia, kad rūpinasi europinę vėžę „pasukti“ aplink miestą. Apie tai per pastarąjį mėnesį išplatintas ne vienas Marijampolės vadovybės pranešimas spaudai. Visuose juose tikinama, kad Vyriausybė pažadėjo atsižvelgti į teikiamas pastabas ir faktiškai jau sutiko įgyvendinti tokį miesto reikalavimą. Marijampolės mero Vidmanto Brazio tikinimu, keliant šį reikalavimą ginami tik miestiečių interesai. Meras neigia, kad rūpinamasi „užtikrinti valstybės išmokas“ atskiriems žemės sklypų savininkams. Tokius įtarimus meras vadina sąmokslo teorijomis.