Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
o kur antras straipsnio puslapis?
As labai piktas ant Virgin Media, tad ne viena bendrove, kurios pavadinime yra zodis "Virgin" is manes nebegaus ne pyskes.
Prekyboje"jūsų produktas"
Prekyboje"jūsų produktas"
Visiškai nėra bulvės ,megztiniai ar suvenyrai.Jūsų produktas yra kažkas šalia bulvės ,megztinio ar suvenyro.Paprasčiausias variantas yra strateginė prekybos kiosko padėtis.Šiuo atveju jūsų produktas yra pirkėjo patogumas.Jūs prekiaujate "patogumu".Megztinį nusipirkti galima bele kur,o štai patogumą-tik pas Jus.
Turi būti viskas-jame net eilėraščius galite rašyti.Plane -popieriuje -scenarijuje verslas ir realizuojasi.Jei esate geras režisierius -verslininkas,tai ir scenoje vyskas bus gerai.
yra pulti į "praktiką".Kodėl?Todėl ,kad visas verslas jau turi būti popieriuje-verslo plane-labai išsamus su skaičiavimais visokių situacijų-be to tai nėra pavojinga-popierius viską gali iškęsti,o va kai imsit skaičiuoti realius nuostolius-bus labai nelengva....:)
jei žmogus augina bulves ir turguje jas parduoda-tada jis prekiauja savo darbu ,kuris įsikūnijęs bulvėse.Tai yra elementarus pavyzdys,kas yra pridėtinės vertės gavimas.Bulvėse pridėtinės vertės-pelno iš tikro nėra.(Kaip ir naftoje ,aukse,kosminėse dulkėse ar grožyje).Pridėtinė vertė yra DARBE-INDĖLYJE į bulvę(arba-į megztinį,pvz.kaip minėjom-patogumas).Taigi-bulvių pardavėjas prekiauja DARBU,o megztinių paredavėjas prekaiuja kliento PATOGUMU,kurį sukuria savo DARBU:)
kad bele koks "produktas" yra vartotojo POREIKIO-paklausos sukūrimas.Naujasis viąrslinikas turi atrasti būdą nučiulpti vartotojui pim-palą ypatingu būdu-kad šis grįžtų vėl ir vėl pasmaguriauti ir gauti pridėtinę vertę,žinoma,prieš tai sumokėjęs už "produktą".
"Kas turi skurdžią vaizduotę gali įsivaizduoti ilgiausią grandinę veiksmų nuo geležies rūdos kasimo ,iki varžto prisukimo karbiuratoriuje-tai milijonai veiksmų -tiesiog grynas DARBAS,vis" priklijuojamas "prie atlikto DARBO ir vis didinantis kuriamo objekto vertę,kol gimsta auto BMW"----čia galime rasti vaizdų atsakymą,kas yra inovacija?Tai yra DARBAS,kurio "prilipdymas" prie kažkokio jau esamo produkto atneš PRIDĖTINĘ VERTĘ.Veiksmų grandinės pakartojimas didesnės pridėtinės vertės NEATNEŠ.Norėdamas pakartoti BMW sėkmę,jūs turite investuoti keletą milijardų į gamyklų statybą,ryšių su partneriais mezgimą,tačiau didesnės kaip 5 proc. pridėtinės vertės -negausite:)Jūs turite arba išmesti kažkiek DARBO iš šitos grandinės,tačiau taip,kad nenukentėtų kokybė ir pan. ,arba pridėti kažkokio specifinio DARBO,kad taptumėt patrauklus pirkėjui:)
Kad suprastume šita fenOmeną,turime apžvelgrti ištakas.Sakykime kažkas gamina taburetes(langus,automobilius,siurbia naftą,plauna auksą).Kiekvienas iš jų gauna SKIRTINGĄ PRIDĖTINĘ VERTĘ.Tačiau ta pridėtinė vertė vis mažėja,nes gamyba vis efektyvėja.Ta pridėtinė vertė,nesvarbu ,kad pati gamybos ar prekybos apyvarta yra didžiulė gaunama vis mažesnė-sakykim nusistovi ties 5 procentais.Vis išdygstantys pilypai iš kanapių,kuriantys "naują" verslą,žvalgosi į istoriją-į tai kas buvo ir užsiima taburečių gamyba,siuvimu,statyba ir t.t.Konkurentų antplūdis dar daugiau sumažina gaunamą pridėtinę vertę,nes dar daugiau subjektų nori savo produktą parduoti,todėl mažina kainas:)Man labai gaila tų bėdžių Lietuvos,kurie agitacinių plakatų yra "paskatinami" drąsiai kurti savo verslą ir žlugti po mėnesio,praradus užstatytą namą ,vaikų ateitį ir savo gyvenimą
Mės jau gerai supratome,kad tik "inovacija" sukuria pridėtinę vertę-pelną.Jei mes esame atradėjai-išmintcei,mūsų produktas neturi konkurentų(laikinai žinoma-kokius 1-3 metus) ir mūsų kuriama pridėtinė vertė gali būti maximali-500 procentų pvz.-kiek užsiprašysim,tiek ir gausim:)Jei mūsų inovacija yra taburečių gamyboje-mes taburetes imame gaminti ,gaudami pvz. 10 proc daugiau,nei visi mūsų konkurentai ir pan.-tai suteikia mums labai daug pliusų-galime pigiau pardavinėti,galime greičiau kaupti kapitalą ir jį investuoti ir plėsti gamybą.Ir vat šičia atidus skaitytojas randa nepaprastai pelningą nišą ,kur "inovacija" yra tiesiog monopolijos sukūrimas.:)Juk monopolija taip pat NETURI KONKURENTŲ ir jai nereikia mažinti gamybos-prekybos kaštų,efektyvinti veiklos,o tik pašnibždėti savo hebrytei valdžioje,kokios tvarkos reikia,kad "pridėtinės vertės "kūrimas vyktų sklandžiai.Būtent-pigių runkelių ,pelno mokesčio lengvatų iki nulinio tarifo imtinai,smulkaus verslo sužlugdymo,kad šis net nebandytų atimti rinką
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų