• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Via Lietuva“ eismo dalyviams primena, kad valstybinės reikšmės keliuose intensyviai vykdomi kelių ir tiltų remontai. Dėl to prieš leidžiantis į keliones per Velykas vairuotojai raginami įvertinti, jog tam tikruose kelių ruožuose gali formuotis spūstys, atsakingai planuoti keliones, laikytis nurodytų greičio ribojimų bei atidžiai stebėti kelio ženklus.

„Via Lietuva“ eismo dalyviams primena, kad valstybinės reikšmės keliuose intensyviai vykdomi kelių ir tiltų remontai. Dėl to prieš leidžiantis į keliones per Velykas vairuotojai raginami įvertinti, jog tam tikruose kelių ruožuose gali formuotis spūstys, atsakingai planuoti keliones, laikytis nurodytų greičio ribojimų bei atidžiai stebėti kelio ženklus.

REKLAMA

Atnaujinami du Vilnius–Utena ruožai

Įsibėgėja darbai magistralėje Vilnius–Utena. Likęs nerekonstruotas kelias su betoninių blokų danga netrukus taps tik prisiminimu, tačiau kol vyksta darbai, neišvengiamai teks susidurti su nepatogumais.

Kelyje Vilnius–Utena šiuo metu likę 42,8 km senojo betoninio kelio, kuris bus rekonstruojamas visą atstumą suskirsčius į penkis ruožus.

Šiuo metu darbai vyksta 5,5 km ilgio ruože nuo Nemenčinėlės iki Pociūnų (I ruožas) ir 6,9 km ilgio ruože nuo Pociūnų iki Vainiškių (II ruožas), kur ardomas kelio pagrindas ir formuojama sankasa. Eismas rekonstruojamose atkarpose reguliuojamas šviesoforais ir vyksta viena eismo juosta.

Artimiausiu metu, po Velykų, darbai prasidės ir likusiose kelio atkarpose. Vairuotojai raginami rinktis vieną iš trijų parengtų alternatyvių maršrutų:

1 maršrutas: važiuojant iš Vilniaus – keliu A2 (Vilnius–Panevėžys) Ukmergės kryptimi, tuomet keliu Nr. 115 Ukmergė–Molėtai. Iš Molėtų – ta pačia kryptimi atgal.

2 maršrutas: važiuojant iš Vilniaus – keliu Nr. 102 (Vilnius–Švenčionys–Zarasai) Nemenčinės kryptimi, tuomet per Pabradę, kur pasirenkamas kelias Nr. 173 Molėtai–Pabradė. Analoginis maršrutas galioja važiuojant atgal.

Transporto nukreipimas alternatyviais maršrutais padeda mažinti spūstis ir kelionių trukmę. Nors vietiniams gyventojams tai gali sukelti nepatogumų, tai būtinas etapas siekiant saugesnių ir patogesnių kelionių ateityje.

REKLAMA
REKLAMA

Visa kelio rekonstrukcija (beveik 43 km) planuojama baigti iki 2026 m.

Eismas prie Krunos tilto nukreipiamas laikinu tiltu

Kauno ir Kaišiadorių rajonuose vyksta tilto per Krunos upę rekonstrukcija. Nuo balandžio 12 d. eismas šiame Vilniaus–Kauno–Klaipėdos magistralės ruože perorganizuotas.

REKLAMA

Eismas Kauno kryptimi nukreipiamas dviem juostomis per laikiną tiltą, o Vilniaus kryptimi – viena puse esamu tiltu.

Planuojama, kad tokia eismo tvarka galios iki kitų metų pavasario, kol prasidės antrojo nuolatinio tilto statyba.

Šiame ruože, kur per parą pravažiuoja apie 34 tūkst. transporto priemonių, eismo saugumo užtikrinimui taikomi greičio ribojimai iki 50 km/val. bei susiaurintos eismo juostos.

Rekonstrukciją planuojama baigti iki 2027 m. pabaigos.

Tarandės tunelio statybos keičia eismą nuo kitos savaitės

Balandžio pradžioje prasidėjus fiziniams Tarandės tunelio statybos darbams, šiuo metu įrenginėjama apylanka ir vyksta pasiruošimas eismo perorganizavimui. Nuo kitos savaitės pabaigos automagistralėje Vilnius–Panevėžys ties 10-uoju kilometru keisis eismo organizavimas.

REKLAMA
REKLAMA

Vilniaus–Panevėžio kryptimi bus uždarytos abi eismo juostos, o eismas Panevėžio kryptimi, pravažiavus „EMSI“ degalinę, bus nukreiptas į kairę automagistralės pusę ir vyks dviem juostomis. Vilniaus kryptimi eismas bus kreipiamas dviem juostomis lygiagrečiu vietiniu keliu.

Ši tvarka galios iki rugsėjo mėnesio, kol bus atliekamas I etapas: grunto nukasimas, polinių atramų gręžimas, atramų bei perdangos su asfaltu įrengimas. Prasidėjus II etapui, eismo organizavimas vėl keisis.

Sargėnų viaduke – pokyčiai

Sargėnuose, prieš savaitę pradėti viaduko remonto darbai. Šiuo metu vykdomas deformacinių siūlių ardymas, artimiausiu metu bus stiprinamos konstrukcijos – sijos ir kolonos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Liepos mėnesį planuojami baigiamieji darbai, kurie turėtų būti baigti iki metų pabaigos.

Kol kas eismas viaduku vyksta kaip įprasta – viena eismo juosta dešine puse. Vėliau, priklausomai nuo konstrukcijų būklės, gali prireikti nukreipti eismą apylanka, tačiau prognozuojama, kad tai bus trumpalaikiai ribojimai.

Nuo balandžio pabaigos po viaduku, A1 kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda, planuojama riboti greitį iki 90 km/val., taip pat nežymiai siaurinti pravažiavimo plotį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų