Šią savaitę pradėtą gatvės rekonstrukciją už 3 mln. eurų vykdys bendrovė „Kauno tiltai“, pirmadienį pranešė Kauno miesto savivaldybė.
Pasak „Kauno tiltų“ techninio direktoriaus Vitalijaus Popovo, bus siekiama iki metų pabaigos pakloti naują asfalto sluoksnį, o mažesnius darbus, kurie neturės įtakos eismui, planuojama baigti kitų metų pavasarį.
Eismas plente pilnai uždaromas nebus, tačiau atsiras įvairių transporto pokyčių ir ribojimų, todėl vairuotojams rekomenduojama ieškoti kitų maršrutų.
„Transporto priemonių, išskyrus maršrutinį transportą, laikinas nukreipimas numatomas ruože nuo Palemono gatvės iki Taikos prospekto. Remonto darbai vyks etapais, todėl laikinai bus uždaroma viena eismo juosta, o eismas vyks tam tikromis eismo reguliavimo priemonėmis keičiant važiavimo kryptis. Suprantame, jog kol vyks Ateities plento remonto darbai, nepatogumų išvengti bus sunku“, - savivaldybės pranešime cituojamas V. Popovas.
Ateities plentas per rekonstrukciją bus išplatintas: nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu suprojektuotos trys eismo juostos, o nuo šios sankryžos iki Kauno miesto ribos – keturios eismo juostos, bus įrengti nauji pėstiesiems skirti šaligatviai.
Pasak savivaldybės, keturių kilometrų ilgio gatvės atnaujinimas yra svarbi vystomo Kauno pietrytinio aplinkkelio projekto dalis: baigus darbus Ateities plente, iki pilnos aplinkkelio trasos liks tik atkarpa nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės, kur naujasis Kauno apvažiavimas įsilies į atnaujintą Ateities plentą.
„Kauno pietrytinis aplinkkelis yra vienas iš svarbiausių ir didžiausių mieste vystomų infrastruktūros projektų“, – pranešime cituojamas Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Per pastaruosius dvejus metus suremontuoti tiltai per Jiesios tiltą ir Kauno hidroelektrinę bei Ražiškių viadukas, atnaujintas kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.
„Šiuo metu magistralės ruožu tarp Palemono ir IX forto per parą pravažiuoja apie 57 tūkst. automobilių. Aplinkkelio dėka srautą sumažinus 17 proc., nuo magistralės bus „nuimta“ 10 tūkst. automobilių“, – sako Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Pradėjus veikti aplinkkeliui, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės patogią jungtį su A1 magistrale, todėl rytinėje miesto dalyje sumažės transporto srautai: specialistų skaičiavimais, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas sumažėti 17 procentų, teigia savivaldybė.