Televizorių pirkėjų antplūdžio nėra, tačiau ir prekybininkai nesiskundžia. Tie, kurie televizorius perka, neslepia, jog tai daro Europos vyrų krepšinio čempionato proga, rašo „Kauno diena“.
Kitas motyvas - nuo kitų metų privaloma pereiti prie skaitmeninės televizijos.
Kol kas pirkėjai dažniau tik dairosi ir apžiūrinėja ant prekystalių sustatytus televizorius ir jų kainas. Paklausia apie jų kokybę ir pažada sugrįžti vėliau. Vieni jų sugrįžta, kiti keliauja į turgų ir ten nusižiūrėtą televizorių nusiperka esą pigiau. „Lygiai toks pat televizorius, kurio įstrižainė - daugiau nei 100 cm, man kainavo tūkstančiu litų pigiau nei buvau nužiūrėjusi parduotuvėje. Net ir turguje pirktam televizoriui suteikė garantinį metų laikotarpį. Gamintojas ir modelis tas pats, o kaina tikrai skiriasi“, - pasakojo mergina.
Televizorių, kaip ir kitos elektronikos, kainos stabiliai mažėja jau antrus metus iš eilės. Tai esą skatina pirkėjus rinktis aukštesnės kokybės prekes.
Pasak „Topo centro“ komunikacijos projektų vadovo E. Kundrecko, gyventojai naujam televizoriui vidutiniškai skiria nuo 2000 iki 2400 litų. Po truputį LED televizoriai išstumia LSD ekranus turinčius televizorius. „Atpigo pati technologija, sumažėjo televizorių kainos, tad gyventojai mato, kad anksčiau už tą pačią kainą galėdavo nupirkti televizorių, kurio įstrižainė – 81 cm, o dabar tokį, kurio įstrižainė yra 90 cm. Ir tikrai kokybės ir kainos santykis yra pasikeitęs kainos naudai, tad žmonės renkasi ne tik didesnius televizorius, bet ir kokybiškesnius“, – sakė jis.
„Ogminos“ generalinio direktoriaus padėjėjos I.M.Saratovos teigimu, žmonės pasiruošę sumokėti 1500–2500 litų ir domisi 80 cm įstrižainę turinčiais televizoriais. Pasak jos, televizorių kainos krenta kelerius metus iš eilės, žmonės jaučia kainų pokyčius ir stengiasi nusipirkti kuo geresnės kokybės ir didesnės įstrižainės televizorius. „Išperkamąja nuoma televizorių parduodame ne daug. Dažniausiai gyventojai sumoka grynaisiais arba banko kortele“, – teigė ji.