• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apsipirkinėjant parduotuvėse ne visuomet pavyksta pastebėti kokias nors klaidas, pvz., nepritaikytas nuolaidas. Vis tik klientams verta būti atidiems ir, pastebėjus neatitikimus, iškart apie juos pranešti. Taip bus išvengta nenumatytų išlaidų ir kitų nesusipratimų.

Apsipirkinėjant parduotuvėse ne visuomet pavyksta pastebėti kokias nors klaidas, pvz., nepritaikytas nuolaidas. Vis tik klientams verta būti atidiems ir, pastebėjus neatitikimus, iškart apie juos pranešti. Taip bus išvengta nenumatytų išlaidų ir kitų nesusipratimų.

REKLAMA

Vienas Gargždų puslapis socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalino parduotuvės „Pepco“ kvitu, kuriame buvo atspausdinta metų senumo data:

„Kažin, ar ir mokesčiai atbuline data, ar ir nebereikia už pernai mokėti?“

Žmonės komentaruose spėliojo, kaip tokiu atveju būtų su prekių grąžinimu, mat su tokiu kvitu jų atgal galimai nepriimtų.

„Jei norėtumėte kažką grąžinti, čekis rodytų, kad po metų atsibudote. Ir nesvarbu, kad, pvz., vakar pirkote“, – rašė plungiškė.

REKLAMA
REKLAMA

Kiti dalijosi ir neva neteisingai „Pepco“ skaičiuojamomis nuolaidomis, kai, 6 ar 4 eurus kainuojančioms prekėms pritaikius 50 proc. nuolaidą, jų kainos atitinkamai sumažėjo vos 1,20 ir 0,8 euro, vietoje 3 ir 2 eurų.

REKLAMA

Prekybos tinklai naujienų portalui tv3.lt paaiškino, ar tokiais atvejais pirkėjai gali reikalauti grąžinti pinigus už nepritaikytas nuolaidas ar atnešus klaidingai atspausdintus, pvz., metų senumo čekius.

Verta atkreipti dėmesį į nuolaidų sąlygas

87 parduotves Lietuvoje valdančios bendrovės „Pepco Lithuania“ atstovė Marta Butkevič-Repšė pripažino, kad situacija apie kvitus, spausdinamus su klaidinga data, jai yra žinoma.

REKLAMA
REKLAMA

Anot atstovės, tai yra kvito spaudos klaida, kuri niekaip neturi įtakos realiomis finansinėms ataskaitoms ar kitiems susijusiems finansiniams duomenims.

„Dirbame, kad ši klaida būtų kuo greičiau pašalinta. Jeigu pirkėjai norėtų grąžinti įsigytas prekes, tą galėtų padaryti įprastine tvarka, t. y. per 30 dienų nuo faktinės įsigijimo dienos.

Atvykus į parduotuvę pagal kvito numerį būtų nustatyta faktinė prekių įsigijimo data ir prekių grąžinimo procedūra vyktų pagal įprastinę tvarką“, – paaiškino M. Butkevič-Repšė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdama apie nuolaidas pašnekovė nurodė, kad visuomet reikia atkreipti dėmesį į taisykles. Šiuo atveju, perkant dvi akcijoje dalyvaujančias prekes, pirkėjui pritaikoma nuolaida lygi 50 proc. pigesnės prekės kainos vertei.

„Kadangi buvo įsigyti du prekių rinkiniai – t. y., dvi prekės po 6 eurus ir dvi prekės po 4 eurus – galutinė suteikta nuolaida buvo 4 eurai“, – dėstė atstovė.

REKLAMA

M. Butkevič-Repšės teigimu, kylant klausimams dėl nuolaidų sumavimo ar akcijos taisyklių, pirkėjai yra kviečiami su jomis susipažinti:

„Jos yra prieinamos „Pepco“ internetinėje svetainėje arba parduotuvėse prie kasų, parduotuvės darbuotojai taip pat mielai suteiks visą reikiamą informaciją.“

Kai kaina lentynoje ir kasoje skiriasi

Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė patikino, kad atvejai, kai apsipirkimo metu kasoje nėra pritaikoma nuolaida, pasitaiko retai.

REKLAMA

Anot jos, pavieniais atvejais taip gali nutikti dėl techninės ar žmogiškosios klaidos.

„Pvz., kasoje darbuotojui svėrimo metu įvedus ne tą produktą“, – pridūrė prekybos tinklo „Lidl“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Taip gali nutikti ir dėl to, kad programoje kainos jau yra vienokios, o kainų etikečių lentynose salės darbuotojai pakeisti dar nespėjo, įvardijo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tuomet žmogus mato lentynoje vieną kainą, o kasoje jam išmuša kitą. Gali būti, kad kasoje kaina bus išmušama mažesnė. Aišku, tada nieks neprotestuoja.

O gali būti ir didesnė – tada jau žmonės, žinoma, nepatenkinti būna, nes tikėjosi pigiau, o išėjo brangiau. Bet tai pasitaiko retai, tai nėra kažkokie nuolatiniai atvejai,“, – pasakojo D. Ryliškis.

Komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė paminėjo, kad prekybos tinkle „Iki“ didelė dalis nuolaidų pritaikoma tik turint lojalumo kortelę. Yra ir tokių akcijų, kai mažesnė kaina taikoma perkant tik tam tikrą prekių kiekį.

REKLAMA

Tad, siekiant išvengti nesusipratimų, yra svarbu atkreipti dėmesį, kokia tai nuolaida ir nepamiršti nuskenuoti lojalumo kortelės. Mat, tą padarius, klaidų kasoje beveik nepasitaiko.

G. Kitovė paminėjo ir tai, kad tinkle yra naudojamos elektroninės kainų etiketės, kuriose kainos pakeičiamos automatiškai. O tai leidžia žmogiškų klaidų ir kainų neatitikimo riziką sumažinti iki minimumo.

REKLAMA

Ar grąžina pinigus, jei nuolaidos jau nebėra?

Pasak „Maxima“ atstovės, jei po apsipirkimo pastebėjote, kad nebuvo suteikta skelbiama nuolaida arba prekės kaina pirkimo kvite skiriasi nuo esančios prekybos salėje, su kvitu reikia kreiptis į tos parduotuvės darbuotoją, kreiptis telefonu arba el. paštu.

„Nustačius klaidą, dėl kurios neprisitaikė nuolaida su „Ačiū“ kortele, kainos skirtumą pirkėjams kompensuojame „Maximos“ pinigais į pirkėjo „Ačiū“ kortelę“, – nurodė I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

G. Kitovė irgi nurodė, kad įsivėlus klaidai pirkėjui reikėtų kreiptis į parduotuvę arba elektroniniu paštu, kad jam būtų kompensuotas dėl klaidos atsiradęs kainos skirtumas.

Jei taip nutiktų prekybos tinkle „Rimi“, pirkėjui reikėtų grįžti į parduotuvę, kreiptis telefonu arba el. paštu ir pateikti visą informaciją.

„Įvertinus situaciją siūlome grąžinti permokėtus pinigus ir būtinai informuojame atsakingus asmenis, kad situacija, dėl kurios nuolaida nebuvo pritaikyta arba ji nebuvo tinkama, būtų kaip įmanoma greičiau išspręsta.

REKLAMA

Jei dėl negautos arba mažesnės nuolaidos pirkėjas nebenori prekės, jis ją gali grąžinti ir atgauti pinigus“, – patikino Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.

„Lidl“ tokie atvejai yra sprendžiami individualiai ir palankiai klientui – permoką jis gali susigrąžinti grįžęs į parduotuvę su kvitu arba kreipdamasis į klientų aptarnavimo skyrių.

„Jei pirkėjas pareiškia pretenziją dėl didesnės kainos, prekė parduodama už lentynos kainą – mes prisiimame atsakomybę už savo klaidą ir parduodame už mažesnę kainą“, – teigė „Norfa“ atstovas.

REKLAMA

Klaidingi kvitai ir prekių grąžinimas

I. Trakimaitė-Šeškuvienė neslėpė, kad „Maximoje“ yra pasitaikęs pavienis atvejis, kai kvite atsispausdino neteisinga data, tačiau viskas buvo nedelsiant išspręsta.

Pasak jos, pirkėjai visada gali grąžinti tinkamos kokybės ne maisto prekes per 14 kalendorinių dienų nuo prekių įsigijimo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus, jei jos nepatenka į negrąžintinų prekių sąrašą.

REKLAMA
REKLAMA

Atstovė pridūrė, kad pirkėjai, kurie naudojasi „Maxima“ programėle, elektroninį kvitą, taigi ir informaciją apie išlaidas ar gautas nuolaidas, turi tiesiog savo telefone. O tai gali padėti išvengti kvito spausdinimo klaidų.

„Iki“ parduotuvėse, naudojantis lojalumo kortele, informacija apie apsipirkimą yra susiejama kortelės numeriu:

„Taigi, pasirinkus nespausdinti čekio, savo apsipirkimus galima matyti „Iki“ programėlėje – tai yra čekio atitikmuo.“

A. Bubnelis patikino, kad daugelį metų „Lidl“ darbuotojai nepamena atvejo, kad čekyje būtų nurodyta neteisinga data.

O, jeigu toks atvejis pasitaikytų, anot atstovo, informacinėse sistemose yra galimybė rasti tiklsią informaciją apie pirktas prekes ir pirkimo laiką.

„Negirdėjau, kad pas mus kažkas tokio būtų buvę. Bet kuriuo atveju, jei aišku, kad prekė pirkta mūsų parduotuvėje, ji būtų priimama atgal ir pinigai grąžinami arba bloga prekė pakeičiama kokybiška preke, net jeigu čekio ir nebūtų. Jau nekalbant apie tai, jei čekis būtų klaidingai išmuštas“, – patikino „Norfa“ atstovas.

tv3.lt

Pradekime nuo to,kad du trecdaliai Lietuvos pirkeju,apsipirke ir susimokeje,net neima savo cekiu.Arba jei ir paima,tai net i juos nepaziureje,tusctuojau suglamzo ir ismeta i artimiausia siuksliu deze.Todel labai lengva,patogu ir naudinga tokius mulkinti,nes jie net nezino,kad juos apmulkino.O jei visi,po apsipirkimo,net neiseje is prekybcentrio,idemiai isstudijuotu savo cekius ir rade tokias apgaules,is karto kreiptusi,kad prekybcentris pasiimtu atgal savo preke ir grazintu ju pinigus,tai tokie dalykai prekybcentriuose tuoj pat baigtusi.Nes nebebutu prasmes bandyti sitaip apgaudineti pirkejus,kai vis tiek teks atgal pasiimti preke ir grazinti pinigus,dar visam tam gaisti laika.Tai ta visu pirma visiems reikia daryti.
Kaime sitam taip būna. Nesusiduriau su tuo salyje kurioje gyvenu. Nekontroliuojamas zmoniu durninimas. Lietuva ritasi zemyn moraliskai, tokie apgaudinejimai seniai tape norma.
Lidl pastoviai meluoja su akcijom, nuolaidom, prie kasos to nera, leidinyje yra. Kasininkes ju nieko nezino, ypac tokia zilais plaukais sena kasininke, istisai su ja nuolaidu nera, paklausi ar aktyvavos programele, sako, kad taip, grizti namo ir matai, kad nebuvo nuolaidu, nes programele neaktyvavosi. Gedimino pr.l
Lidl prasciausia.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų