Anot pranešimp, per „Bosch“ prekių kainų nuolaidų kompaniją, kuri šiame prekybos tinkle vyko pirmus penkis šių metų mėnesius, „Rimi“ skelbė, jog jų galima įsigyti su iki 62 proc. kainų nuolaida, sukaupus tam tikrą skaičių „Rimi“ lipdukų. Tačiau tarnybos duomenimis, šių „akcijinių“ prekių kainos buvo tokios pat kaip be nuolaidų kitų mažmenininkų parduotuvėse ar net didesnės.
Vartotojų teisių apsaugos tarnyba nusprendė, jog šiuo atveju „Rimi Latvia“ užsiėmė nesąžininga verslo praktika, klaidino pirkėjus, akcentuodama jos pasiūlymų naudingumą, o tai turėjo įtakos sprendimų dėl šių prekių įsigijimo priėmimams.
Tarnyba paragino pirkėjus būtų atidesniais ir palyginti konkrečių prekių kainas įvairiose parduotuvėse prieš priminant sprendimus dėl jų pirkimo.
Tuo tarpu „Rimi Latvia“ pareiškė kategoriškai nesutinkanti su tokiomis išvadomis ir baudos skyrimu, ketina dėl to kreiptis į teismą.
„Rimi Latvia“ nesutinka su Vartotojų teisių apsaugos centro pateiktos konkrečios kampanijos interpretacijomis. Šios kampanijos mechanizmas, kainos ir principai buvo parengti bendradarbiaujant su konkrečiu gamintoju – „Bosch“. Kampanija vyko keliose šalyse, įskaitant ir tokiuose gerai žinomuose tinkluose kaip „Rewe“ ir „Edeka“. Tie patys principai buvo taikomi ir Latvijoje“, – sakė bendrovės atstovė spaudai Kristinė Ciemitė.