Siekdami pritraukti kuo daugiau pirkėjų ekonominio sunkmečio laikotarpiu, didieji prekybos centrai stengiasi tapti "pirmaisiais", atpiginusiais tam tikrus produktus. Šią savaitę bendrovė "Rimi Lietuva" išplatino pranešimą, esą ji pirmoji iš Lietuvos prekybos centrų mažina pieno produktų kainas - gaminiai atpigs nuo gegužės pirmosios savaitės.
Tačiau prekybos tinklas „Maxima LT“ teigia, kad ši informacija neteisinga, nes „Maxima“ parduotuvėse pieno produktų kainos pradėjo mažėti jau nuo šių metų vasario mėnesio. Bendrovės atstovų teigimu, šių gaminių kainos pirmąjį metų ketvirtį "Maxima" prekybos tinkle sumažėjo iki 20 proc.
„Nuo šių metų pradžios pieno produktų kainos parduotuvių lentynose nuosekliai mažėja. Ir tai toli gražu nėra kurio nors vieno prekybos tinklo nuopelnas – didžiausios perdirbimo įmonės jau ne kartą skelbė mažinančios pieno produktų kainą“, - sako „Maxima LT“ Maisto ir pirmojo būtinumo prekių pirkimų departamento direktorius Skirmantas Nevidomskis. Jo nuomone, kitų mažmeninių prekybos tinklų atstovų teiginiai, esą jie pirmieji ir savo iniciatyva imasi mažinti pieno kainas, klaidina vartotojus ir yra populistiniai.
„Maxima“ atstovų teigimu, balandžio viduryje pagrindiniai pieno produktai dar labiau atpigo: šiuo metu fermentiniai sūriai kainuoja iki 16,7 proc. pigiau, geriamas pienas – iki 20,1 proc. kefyras – iki 12 proc., sviestas – iki 11,6 proc., grietinė – iki 13,4 proc., varškės sūris – iki 12,7 proc., varškė – iki 4,8 proc.
„Rimi Lietuva“ išplatino informaciją, kad pieno produktų kainos bus mažinamos nuo 3,2 iki 16,7 procento. Labiausiai pigs sūriai – 16,7 proc., kefyro kaina mažinama 11,9 proc., varškės sūrelių – 7,4 proc., varškės - 5,7 proc., grietinės - 5,3 proc., lydytų tepamų sūrelių – 3,2 proc., sviesto – 1,7 procento.
Lietuvos rinkos ekspertų nuomone, didžiuosius prekybos centrus mažinti pieno produktų kainas verčia ir labai sparčiai plintantis mobiliųjų ūkininkų turgelių tinklas. Juose gyventojai gali pigiau nusipirkti ne tik pieno, bet ir kitokių ūkiuose pagamintų produktų.