Klientams visame pasaulyje iš sostinės Vilniaus „Teleperformance“ teikia pagrindines klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, paraiškų pateikimo dėl vizos valdymo, duomenų analizės ir skolų išieškojimo paslaugas bei vertimo internetu sprendimus.
Lietuvoje įsikūrusiame biure paslaugos teikiamos anglų, lietuvių, švedų, portugalų, ispanų, rusų, graikų ir hebrajų kalbomis. Daugiakalbiškumą įmonė vertina kaip vieną pagrindinių talentingų Lietuvos specialistų privalumų. Šalyje užsienio kalbų mokėjimo rodiklis yra vienas aukščiausių Europoje – vienas žmogus Lietuvoje vidutiniškai moka 2,7 kalbos ir 97,3 proc. gyventojų kalba bent viena užsienio kalba.
Dėl „Teleperformance“ teikiamų paslaugų lankstumo pandemija beveik nepaveikė įmonės veiklos. Priešingai, įmonė patobulino savo taikomus samdos metodus ir atvėrė duris bendradarbiavimui su universitetais Klaipėdoje ir Kaune.
„Kai Lietuvoje dėl koronaviruso buvo įvesti apribojimai, užtrukome pora dienų, kol perkėlėme darbuotojus dirbti iš namų. Didžiuojamės galėdami pasakyti, kad mums pavyko išvengti atleidimų iš darbo ir mes netgi sukūrėme naujų darbo vietų“, – pranešime cituojama „Teleperformance Lietuva“ žmogiškųjų išteklių verslo partnerė Natalia Arechtina.
Anot įmonės atstovų, pritraukusi naują svarbų klientą įmonė net tokiu sudėtingu metu gavo galimybę augti ir klestėti. Naujasis projektas padės sukurti kelias dešimtis darbo vietų turinio moderavimo srityje. Šiuo metu „Teleperformance“ užsiima gerai anglų ir rusų kalbas mokančių specialistų, kurie turės peržiūrėti ir valdyti vartotojų sukurtą turinį, samda ir atranka. Tikėtina, kad projektui judant į priekį įvairių gebėjimų turintiems kandidatams atsivers daugiau karjeros galimybių. Įmonė yra pasiryžusi iki 2022 metų padidinti savo komandą 500 naujais specialistais.
Visame pasaulyje veikia 171 000 kompiuterizuotų „Teleperformance“ darbo stočių 76 šalyse ir aptarnauja 160 rinkų. „Teleperformance“ didelių tarptautinių įmonių, veikiančių labai įvairiose srityse, vardu tvarko programas 265 kalbomis ir tarmėmis.