Investavimas į prabangos prekes keičiasi. Prie išsidabinusių ir vyną gurkšnojančių meno megėjų prisijungia klasikinių automobilių, monetų ir pašto ženklų kolekcionieriai, rašoma portale qz.com.
Pasak nuosavybės konsultancinės kompanijos „Knight Frank“ atstovų, dabar geriausia investivcija yra klasikiniai automobiliai. Jie dabar sudaro beveik trečdalį prabangos turto. Kol kas pats brangiausias automobilis buvo parduotas už 31 mln. JAV dolerių. Šią liepą aucione už tokią sumą buvo atiduotas daugkartinis „Grand-prix“ lentynių nugalėtojas 1954 metų „Mercedes-Benz“ modelis.
„Knight Frank“ prabangos prekių indeksas per metus augo 7 proc., tuo tarpu auksas per šį laikotarpį neteko beveik ketvirčio savo vertės. Meno gaminių vertė krito 6 proc., o baldų, juvelyrikos ir vyno populiarumas nekito.
Klasikiniai automobiliai ir meno kūriniai kol kas sudaro tik 4 proc. visų vadinamųjų „karštligiškų investicijų“.