Nuo spalio mėnesio, kai milijardierius Elonas Muskas perėmė „Twitter“, platforma patyrė trikdžių, iš darbo buvo atleista daug darbuotojų, o reklamuotojai išsigando nepakankamo turinio moderavimo.
Tačiau iki šiol neatsirado jokios svarbesnės alternatyvos tviteriui, todėl pasaulio lyderiams, politikams, įžymybėms ir bendrovėms neliko kito pasirinkimo, kaip tik toliau dalintis informacija per šią platformą.
Po naujienų svetainių „Platformer“ ir Indijoje įsikūrusios „Moneycontrol“ pranešimų „Meta“ penktadienį patvirtino, kad pradeda dirbti ties naująja platforma.
„Tiriame galimybę sukurti atskirą decentralizuotą socialinį tinklą, skirtą dalytis tekstiniais atnaujinimais“, – sakoma „Meta“, kuriai taip pat priklauso platforma „Instagram“, trumpame pareiškime, atsiųstame el. paštu.
„Manome, kad yra galimybė sukurti atskirą erdvę, kurioje kūrėjai ir visuomenės veikėjai galėtų laiku dalytis atnaujinimais apie savo interesus“, – priduriama pareiškime.
Žiniasklaidos pranešimuose teigiama, kad naujojoje „Meta“ programėlėje bus naudojama technologija, leidžianti jai sąveikauti su nišiniu tinklu „Mastodon“ ir kitomis platformomis – naudotojai galės transliuoti pranešimus žmonėms kituose tinkluose.
Tai būtų aiškus atotrūkis nuo įprastos technologijų milžinių praktikos, kai tokios platformos, kaip „Instagram“ ar „YouTube“, laikomos už technologinių sienų ir veikia naudojant bendrovės serverius pagal griežtas taisykles.
„Twitter“ pažeidžiamas?
Gruodį E. Muskas trumpam uždraudė „Twitter“ paskyras, kuriose buvo pateikiamos nuorodos į kitas socialinių tinklų platformas, įskaitant „Facebook“, „Instagram“ ir „Mastodon“.
„Moneycontrol“ pranešė, kad naujoje „Meta“ įmonėje bandomos funkcijos, įskaitant bakstelėjamas nuorodas, naudotojų biografijas, patikrintų paskyrų ženklelius ir bendrinamus vaizdus bei vaizdo įrašus.
Pirmadienį „Twitter“ patyrė trumpą, bet precedento neturintį sutrikimą – vartotojai visame pasaulyje pranešė, kad nebegali pasiekti nuorodų į straipsnius iš išorinių svetainių.
Bendrovės techninės pagalbos paskyroje dėl problemos kaltinamos „nenumatytos“ platformos atnaujinimo pasekmės“.
Po to, kai buvo atleista daugiau nei du trečdaliai darbuotojų, „Twitter“ dirba su minimaliu darbuotojų skaičiumi, todėl, kaip teigiama, yra pažeidžiamas dėl sutrikimų, dezinformacijos ir žalingo turinio.
Daugeliui reklamuotojų pasitraukus, tinklo pajamos ir patikslintas pelnas gruodį, palyginti su ankstesniais metais, sumažėjo apie 40 procentų, šeštadienį pranešė verslo dienraštis „Wall Street Journal“, remdamasis bendrovei artimais žmonėmis.
E. Muskas bandė atpratinti „Twitter“ nuo reklamos ir skatinti prenumeratą kaip naują būdą gauti pinigų – šią idėją bando ir „Meta“, tačiau kol kas rezultatai nuviliantys.