• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Verslininkas Aurimas Pocius savo verslumą išbandė dar būdamas studentas, su draugu pradėjęs bandelių ir pieno pristatymą į biurus. Ne vieną verslą pakeitęs kitu, A. Pocius žvalgosi į tarptautines rinkas ir užsiima 3D architektūrinių vizualizacijų kūrimu.

Verslininkas Aurimas Pocius savo verslumą išbandė dar būdamas studentas, su draugu pradėjęs bandelių ir pieno pristatymą į biurus. Ne vieną verslą pakeitęs kitu, A. Pocius žvalgosi į tarptautines rinkas ir užsiima 3D architektūrinių vizualizacijų kūrimu.

REKLAMA

Papasakokite apie savo verslą, kuo ši sritis Jus sužavėjo?

Dabar mano įmonė užsiima 3D architektūrinių vizualizacijų kūrimu statybos bendrovėms, reklamos agentūroms ir architektų biurams Švedijoje, Norvegijoje bei Jungtinėje Karalystėje. Pastaruoju metu matomas tikrai didesnis susidomėjimas šia paslauga – ypač statybos bendrovės pastebėjo, kad sukurti gražūs paveiksliukai, o ne sausi brėžiniai pritraukia daugiau pirkėjų, netgi prieš užbaigiant pačias statybas.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Kaip šiuo metu laikosi Jūsų verslas ir kokie ateities planai?

Šiuo metu daugiausiai bandome „atakuoti“ Skandinavijos ir Jungtinės Karalystės rinkas, kadangi tai yra stiprios, kokybę suprantančios ir vertinančios rinkos. Nenoriu pasakyti, kad Lietuvoje niekas nevertina kokybės, tiesiog šiuo metu perkamoji galia Lietuvoje yra maža, be to, 3D vizualizacijų rinka gana nedidelė. Skandinavijos statybų sektorius vykdo begalę statybos projektų, netgi ir labai mažuose miestuose, o kaip pardavimą lengvinantį įrankį nuolatos naudoja vizualizacijas.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip prasidėjo kelias link verslo?

Verslo kelias prasidėjo dar nuo studentavimo laikų. Pabaigę du kursus su draugu nusprendėme Alytuje išbandyti unikalią paslaugą – bandelių su pienu pristatymą įmonėms. Tai buvo lyg motyvacinė įmonės vadovo dovana darbuotojams tam, kad jie vieną kartą per savaitę susirinktų ir pabendrautų prie vieno stalo. Alytuje gan greitai pavyko rasti klientų, o po vasaros šią idėją perkėliau į Vilnių – čia taip pat pavyko susirasti nemažai klientų. Vėliau buvau įkūręs planšetinių kompiuterių parduotuvę, kuri taip pat ganėtinai sėkmingai vystė savo veiklą, ypač su SEO, nes buvome išsikovoję aukštas pozicijas pagal raktinius žodžius. Šiuo verslu užsiėmiau apie dvejus metus. Vėliau perdaviau jį draugui, nes norėjau užsiimti pelningesniu ir įdomesniu verslu – architektūrinėmis vizualizacijomis.

REKLAMA

Išbandęs tiek skirtingų verslų tikriausiai išmokote, ko reikėtų nedaryti. Gal galėtumėte pasidalyti kokiu nors patarimu?

Be abejo. Galiu duoti patarimą, kad net ir žengiant pirmus žingsnius ar turint nedideles pajamas geriau bandyti samdyti profesionalus tam tikriems veiksmams atlikti nei mėginti tai padaryti pačiam. Nors ir sutaupysi pinigų atlikdamas darbus pats, bet kokybė bus prastesnė, ir gero rezultato tai galiausiai vis tiek neduos.

REKLAMA
REKLAMA

Kodėl pasirinkote būti verslininku ir kas Jus motyvavo?

Verslininku būti pasirinkau dėl to, kad noriu pats laisvai valdyti savo idėjas, mintis, laiką ir kita. Taip pat nelabai patinka dirbti apibrėžtu grafiku, tarkim, nuo 8 iki 17 valandos, nes man atrodo, kad kiekvieno žmogaus darbingumo laikas gali būti visiškai skirtingas. Vieni ypač darbingi nuo 5-os ryto iki pietų, kiti – nuo 17 valandos iki 1-os nakties. Kiekvieno iš mūsų efektyvaus darbingumo laikas skirtingas. Todėl jeigu tu esi tas, kurio darbingumo laikas netelpa į 8–17 valandos rėmus, tau samdomas darbas gali būti kančia. Taip pat labai svarbu, jog pats gali valdyti ir vystyti idėjas. Jeigu ką nors sumąstei – imi ir darai. Samdomame darbe idėjos taip pat yra skatinamos, tačiau dažnai gali susidurti ne tik su komandos narių, bet netgi ir su vadovo abejingumu, kuriam rūpi tik tos dienos darbai ir nuolatinė rutina, o ne naujos idėjos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip gimsta idėjos, ar turite būdą joms atrasti?

Idėjų generavimo variklio neturiu ir nemanau, kad jis reikalingas. Idėjos ateina pačios, ypač jeigu ką nors dirbi ir darai. Svarbiausia yra daryti. Neieškokite superunikalių idėjų. Daugelis jaunų žmonių yra užstrigę milijardinių idėjų paieškoje, ir galiausiai nieko padaryti nepavyksta, nes absoliutaus unikalumo suradimas yra iš esmės neįmanomas. Visi nori sukurti savo „Facebook“ ar „Apple“. Bet ar prieš „Facebook“ nebuvo kitų socialinių tinklų? Ar prieš „Apple“ nebuvo sukurti kompiuteriai, kad ir ne namų? Ar prieš „Starbucks“ nebuvo kavinių tinklų? Ar prieš „McDonald’s“ niekas nekepė mėsainių? Neužsibūkite tos superunikalios idėjos paieškoje ir pradėkite daryti tai, kas patinka ar apie ką nusimanote, ar kas jus žavi. Be abejo, jei pavyks surasti unikalią idėją – imkitės jos su dar didesniu užsidegimu.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų