Po „Brussels Expo“ stogu – visa pasaulio žuvies industrija
Pagrindinis žuvies ir jūrų gėrybių sektoriaus renginys „Seafood Expo Global“ Briuselyje balandžio 24–26 dienomis organizuojamas jau 26 kartą. Europinių institucijų sostinėje, kuri kasmet balandžio pabaigoje tampa ir viso pasaulio žuvies pramonės centru, vykstančiame renginyje dalyvauja 28 500 šios produkcijos tiekėjų, pirkėjų, įrangos gamintojų bei ekspertų iš pusantro šimto valstybių.
„Visi mugės dalyviai – tarsi milžiniška tikslinė auditorija, kurioje nėra atsitiktinių smalsautojų. Dauguma dalyvaujančiųjų labai aiškiai orientuoti į tikslą, todėl kiekvienas susitikimas su prekybos tinklų, viešbučių, restoranų atstovais ar distributoriais itin vertingas“, – Briuselyje sakė „Vičiūnų grupės“ vadovas Šarūnas Matijošaitis.
Po 15 metų pertraukos – po laimėjimą kasmet
„Seafood Excellence“ rinkimai vyksta keliais etapais, finalininkai paskelbiami dar prieš renginio pradžią. Šiais metais į didžiausioje industrijos parodoje, kurioje dalyvauja per 1800 įmonių, rengiamą konkurso finalą pateko 40 produktų iš 17 šalių, o nugalėtojais skirtingose kategorijose pripažinti vos 7 gaminiai.
Dalyviai rungėsi 7 kategorijose: Geriausio mažmenos, Viešbučių ir restoranų, Inovatyviausio, Patogiausio, Sveikiausio gaminio, Geriausios pakuotės ir Gamybos linijos. „Viči“ lazanijos lakštai ekspertų žiuri simpatijas pelnė už inovatyvų požiūrį ir revoliucinį surimio pritaikymą naujoje produktų kategorijoje.
„Kitose kategorijose triumfavo sektoriaus gigantai iš Prancūzijos, Kanados, JK, Belgijos ir Islandijos. Todėl labai svarbu, jog pavyko įtvirtinti pernai iškovotas Lietuvos pozicijas tarp šimtametes tradicijas turinčių jūrinių valstybių. Žinoma, tai palengvins ir „Vičiūnų grupės“ verslo plėtrą Vakarų rinkose – didiesiems prekybos tinklams ir kitiems partneriams čia nereikia aiškinti, ką reiškia „Seafood Excellence“ logotipas“, – laimėjimą vertina Šarūnas Matijošaitis.
„Vičiūnai“ – vieninteliai Lietuvos atstovai, apskritai kada nors pelnę pripažinimą šiuose rinkimuose. Pastarasis įvertinimas jau trečias vienoje iš septynių kategorijų. Pirmąjį grupė gavo dar prieš 16 metų, antrąjį – 2017-aisiais. 2002 m. Sveikiausio gaminio titulą pelnė „Viči“ snieginis krabas – vienas populiariausių įmonės gaminių visame pasaulyje iki pat šiandien. Pernai „Vičiūnų grupę“ sėkmė konkurse lydėjo Patogiausio produkto kategorijoje – už patogumą, universalumą bei itin plačias paruošimo galimybes apdovanoti „Viči“ kąsneliai „Jūros perlai“.
Nauja, greita, sveika – XXI a. vartotojų mantra visuose žemynuose
„Seafood Excellence“ finalininkus pagal skonį, maistinę vertę, patogumą naudoti, sveikumą ir kitus kriterijus vertino žuvies ir visos maisto pramonės ekspertai bei įmonių vadovai. Lazanijos lakštai įvertinti už šviežią požiūrį į surimio gaminius, pritaikymą praktinėms šiuolaikinio gyvenimo bei maisto ruošimo tendencijomis bei ekologiškumą.
„Pastebime, kad daugelyje mūsų rinkų – nuo Lietuvos iki Belgijos, Ispanijos ar net Azijos vartotojams svarbūs panašūs kriterijai – savo sudėtimi vertingas, skanus, greitai paruošiamas maistas. Dar geriau, jei gaminys sykiu tinka ir lankstumui bei kūrybiškumui virtuvėje atskleisti. Surimio lakštai lazanijai aprėpia visus šiuos modernaus vartotojo poreikius“, – teigia „Vičiūnų grupės“ vadovas.
Inovacijos pakuotė tinkama kepti: tereikia pasirinkti įdarą, o visas paruošimas iki pat patiekimo ant stalo teužtrunka keliolika minučių. Priešingai nuo daugelio įprastinių, „Viči“ surimio lazanijos lakštai neturi glitimo, o yra sąlyginai nedaug kalorijų turintis baltymų šaltinis be polifosfatų.