„Pastebėjome, kad lietuvių apsipirkimo įpročiai šventiniu laikotarpiu nepasikeitė. Pirkėjai išliko ištikimi tradiciniams šventiniams patiekalams – tokiems kaip silkė, karpis ar vištiena. Šventiniu laikotarpiu ūgtelėjęs pardavimas rodo, kad per šias šventes pirkėjų šventinis stalas buvo gausesnis“, – teigia „Iki“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.
Lyginant šviežios žuvies pardavimus, per šias šventes populiariausi tradiciškai išliko gyvi paprastieji karpiai. Jų pardavimas ūgtelėjo beveik 50 proc. Kaip ir kasmet, šventiniu laikotarpiu išaugo šviežios mėsos pardavimas – jis padidėjo daugiau kaip 6 proc. Iš mėsos populiariausia buvo vištiena, jos parduota net 30 proc. daugiau. Taip pat 11 proc. išaugo kiaulienos pardavimas. Jautieną rinkosi kiek mažiau pirkėjų, jos pardavimas sumažėjo apie 3 proc.
Kalėdiniu laikotarpiu ypač išaugo įvairių skanėstų bei kitų konditerijos gaminių populiarumas – „Iki“ konditerijos skyriaus pardavimas padidėjo apie 5 proc. Populiariausi išliko tortai, jų 2013 m. gruodžio mėn. parduota net 15 proc. daugiau nei 2012 m. palyginamuoju laikotarpiu.
Per šventes padidėjo ir „Iki“ kepyklose paruoštos specialios tešlos kepiniams pardavimai – tai rodo, kad nemažai pirkėjų skanėstus gaminosi patys. Taip pat populiarūs buvo švieži rankų darbo kūčiukai, krosnyje kepta duona, jau pirkėjų pamėgti prancūziški bei sviestiniai gurmaniški batonai.
Šventiniu periodu ypač išaugo „Gourmet“ prekės ženklu pažymėtos produkcijos pardavimas. 2013 m. gruodžio mėn. jis padidėjo 12 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2012 m.