„Steigiant įmonės paslaugų centrą Vilniuje 2007-aisiais, buvo planuojama, jog į jį ilgainiui bus perkelta apie 15 proc. visų tuo metu grupės turėtų darbo vietų. Per jau beveik šešerius veiklos metus Lietuvoje pamatėme, jog čia dirbantys specialistai daug funkcijų gali atlikti daug efektyviau ir našiau, todėl pakeitėme planus ir dabar ketiname ne tik didinti darbo vietų skaičių, bet ir į Lietuvą perkelti daugiau „Storebrand“ veiklos funkcijų“, – sako „Storebrand Baltic“ generalinė direktorė Siw Elisabeth Seland.
Pasak jos, „Storebrand“ paslaugų centro darbuotojų pasiekti rezultatai ne tik dirbant, bet ir mokantis, palieka didelį įspūdį įmonės vadovams Norvegijoje ir Švedijoje. „Vienintelis darbas, kurį pradžioje atlieka naujai priimtas žmogus – mokymasis. Jis privalo per šešis mėnesius išmokti norvegų arba švedų kalbą. Tai nemenkas iššūkis, todėl samdydami naujus darbuotojus, priešingai nei yra manoma, būtinai pasižiūrime ir į kandidato studijų pažymius – jie byloja apie žmogaus gebėjimą įsisavinti naują informaciją bei požiūrį į mokslus“, – sako S. E. Seland.
Mokymasis „Storebrand Baltic“ paslaugų centre nenutrūksta ir po pirmo pusmečio darbo: iš karto po kalbų kursų darbuotojai gilinasi į grupės produktus, procesus, sistemas. Jie taip pat supažindinami su skandinavų šalių kultūra, bendravimo ypatumais ir rinkomis. Priklausomai nuo darbo pobūdžio, paslaugų centro darbuotojai gali toliau tobulintis Lietuvoje, Norvegijoje ar Švedijoje. Įmonės paskaičiavimu, per pirmus dvejus darbo metus „Storebrand Baltic“ investicijos į darbuotoją gali siekti daugiau nei 100 tūkst. litų.
Šiuo metu „Storebrand Baltic“ ieško žmonių jaunesniųjų finansų konsultantų pareigoms užimti. Į jas gali pretenduoti ir darbo patirties neturintys, tačiau atitinkamą išsilavinimą įgiję žmones, pasižymintys stipriais matematiniais ir analitiniais gebėjimais, sklandžiai kalbantys bent viena pagrindine Europos kalba, pirmenybę teikiant anglų kalbai, norintys tobulėti, mokytis bei gebantys laikytis numatytų terminų.