Penktadienio vakarą vieno didžiausių šalies komercinių bankų veikla visiškai sutriko.
Klientai skundžiasi, kad neįmanoma nei prisijungti prie banko programėlės telefone, nei prie interneto banko, taip pat neįmanoma prisiskambinti banko skelbiamais telefono numeriais.
„Aiškinamės situaciją, matome, kad vyksta techniniai sutrikimai, juos šaliname. Darome viską, kad jie būtų greičiau pašalinti“, – naujienų portalą tv3.lt informavo bankas.
Pasak jo pranešimo, atsiskaitymai banko mokėjimo kortelėmis vyksta įprastai.
Praėjusią savaitę socialinio tinklo paskyroje bankas pranešė, kad klientai patiria sunkumų prisijungti prie programėlės.
„Informuojame, kad dėl didesnio negu įprastai klientų srauto metų pabaigoje SEB interneto bankas šiuo metu gali veikti lėčiau negu įprastai. Tokiu atveju rekomenduojame šiek tiek lukterti arba bandyti reikiamas operacijas atlikti kiek vėliau“, – tąkart rašė bankas.
Sausio 3 d. vakarą prisijungti prie banko taip pat neįmanoma.
Atnaujinta 21:03 val.
SEB bankas informavo, kad galiausiai pašalinus trikdžius paslaugos jau teikiamos įprastai.