Daugiausia pajamų – 48,4 mln. eurų – gauta už pašto siuntinių siuntimą, jos sudarė 78,3 proc. visų bendrųjų pašto sektoriaus pajamų, pranešė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
Antrąjį ketvirtį iš viso išsiųsta 20,9 mln. pašto siuntų – 1,6 proc. daugiau nei prieš ketvirtį, bet 9,3 proc. mažiau nei prieš metus.
RRT teigimu, toliau matoma korespondencijos siuntų mažėjimo ir pašto siuntinių didėjimo tendencija. Iš visų pašto siuntų korespondencijos siuntos sudarė 47 proc. (9,8 mln. vienetų), pašto siuntiniai – 53 proc. (11,1 mln.).
Vertinant pašto siuntinius pagal kryptį, didžiausią dalį sudarė vidaus pašto siuntiniai – 64,3 proc. (7,1 mln. vnt.). Pašto siuntiniai augo 20 proc. iki 4 mln., o korespondencijos siuntų – 10,8 proc. iki 2,2 mln. vienetų.
Pagal pašto siuntinių skaičių didžiausias rinkos dalis užėmė „DPD Lietuva“ (30,5 proc.), „Omniva LT“ (28,3 proc.) ir Lietuvos paštas (17,1 proc.). Pagal korespondencijos siuntų skaičių – Lietuvos paštas (77,6 proc.), „Pašto paslaugos“ (8 proc.) ir „Apskonta“ (4,5 proc.).
Didžiausia dalis pašto siuntinių – 53,2 proc. – atsiimti savitarnos terminaluose, o 47,5 proc. korespondencijos siuntų įdėtos į gaunamųjų laiškų dėžutes.