„Šiuo rekonstrukcijos etapu bus baigtas ilgai lauktos mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir jau kitų metų antroje pusėje Varšuvą galėsim pasiekti aukščiausio lygio 40 kilometrų ilgio magistralės atkarpa, kurios itin trūko“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ (buvusi Lietuvos automobilių kelių direkcija, LAKD) pirmadienį pranešė, kad darbai šiame ruože turėtų prasidėti birželį ir baigtis 2025 metų antroje pusėje.
„Planavimo etapas baigėsi, lieka nemažiau svarbūs darbai – užtikrinti, jog likusių ir ilgiausių dviejų atkarpų darbai būtų atlikti ir užbaigti laiku”, – pranešime sakė „Via Lietuvos“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Bendrovės teigimu, atkarpoje numatyta pastatyti po tris tunelinius pravažiavimus ir praėjimus gyvūnams, du viadukus, 82 metrų ilgio žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai, įrengti 10 žiedinių sankryžų, nutiesti apie 15 kilometrų jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių, penkių kilometrų ilgio akustinę sieną, atnaujinti prie išvažiavimo iš Lietuvos esančią automobilių aikštelę.
„Kauno tiltų “ generalinis direktorius Aldas Rusevičius teigė, kad pernai bendrovė baigė trečiojo „Via Baltica“ ruožo rekonstrukciją.
Anot M. Skuodžio, baigus šį projektą visas dėmesys bus skiriamas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus.
„Via Baltica“ yra transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 kilometrų, iš jų 269 kilometrai – Lietuvos teritorijoje.