2022 metais „Renault“ padidino veiklos pelno maržą iki 5,6 proc. pardavimų, o šiemet siekia ją padidinti bent iki 6 procentų.
Tuo tarpu pardavimai išaugo 11,4 proc. iki 46,4 mlrd. eurų (49,7 mlrd. JAV dolerių).
„2022 metais daugiau nei ištesėjome savo pažadus: rezultatai viršijo mūsų pradinius tikslus ir rinkos lūkesčius“, – sakoma generalinio direktoriaus Luca de Meo pranešime.
„Šie rezultatai atspindi „Renault“ grupės komandų energiją ir sunkų darbą, nors susidūrėme su stipriais priešpriešiniais vėjais, susijusiais su mūsų veiklos Rusijoje nutraukimu, puslaidininkių krize ir sąnaudų infliacija“, – pridūrė jis.
Praėjusių metų gegužę „Renault“ Maskvos vyriausybei perdavė savo 68 proc. didžiausios Rusijos automobilių gamintojos „AvtoVAZ“ akcijų ir aukščiausios klasės „Lada“ gamintojos akcijų, kai prisijungė prie įmonių, pasitraukusių iš šalies po karinės intervencijos Ukrainoje.
Dėl to balanse atsirado 2,3 mlrd. eurų skylė, kai „Renault“ per metus patyrė 338 milijonų eurų grynąjį nuostolį.
Pelningumas augo nepaisant to, kad „Renault“ pardavimų apimtys sumažėjo 5,9 proc., neįskaitant Rusijos rinkos, o bendra automobilių rinka ir toliau traukėsi.
Grupė nedaug viršijo praėjusiais metais parduotų 2 mln. automobilių skaičių.
„Renault“ pavyko sumažinti išlaidas ir padidinti kainas, o klientai taip pat dažniau rinkosi aukštesnės klasės modelius.
Bendrovė taip pat padidino hibridinių ir elektrinių transporto priemonių, kurios yra brangesnės, pardavimus.
2022 metais jos sudaro 39 proc. pardavimų Europoje – didžiausioje grupės rinkoje.