• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekiant mažinti didmiesčiuose dėl mažareikšmių autoįvykių susidarančias spūstis, Seimas svarstys siūlymą įpareigoti į eismo įvykį patekusius vairuotojus, jeigu sutariama dėl įvykio kaltininko, kuo skubiau atlaisvinti važiuojamąją kelio dalį ir tik tuomet pildyti įvykio deklaraciją.

Siekiant mažinti didmiesčiuose dėl mažareikšmių autoįvykių susidarančias spūstis, Seimas svarstys siūlymą įpareigoti į eismo įvykį patekusius vairuotojus, jeigu sutariama dėl įvykio kaltininko, kuo skubiau atlaisvinti važiuojamąją kelio dalį ir tik tuomet pildyti įvykio deklaraciją.

REKLAMA

Už tokias Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos” nario Tomo Tomilino pateiktas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas ketvirtadienį po pateikimo balsavo 102 Seimo nariai, niekas nebuvo prieš, 9 parlamentarai susilaikė. Projektą svarstys Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas. Plenariniame posėdyje jis vėl turėtų atsirasti balandžio 29 d. 

Anot T. Tomilino, kai autoįvykio kaltininkas yra aiškus, logiška būtų su įvykiu susijusius dokumentus pildyti netrukdant kitiems eismo dalyviams ir neformuojant spūsčių. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak projekto autoriaus, siūlomas sprendimas ir dėl tokių nedidelių techninių eismo įvykių, kurių metu nežuvo ir nebuvo sužeistas žmogus, tačiau vairuotojai nesutaria dėl įvykio aplinkybių. 

REKLAMA

Jei Seimas pritartų, tam tikruose, eismo kameromis filmuojamuose ir specialiai pažymėtuose ruožuose, net ir nesutarus dėl vairuotojo kaltės, būtų privaloma patraukti automobilius ir tuomet laukti atvykstant policijos.

„Tai  būtų revoliucinis pokytis, nes būtų surastas sprendimas ir tokiems atvejams, kai nėra aiškus autoįvykio kaltininkas“, – pateikdamas projektą iš Seimo tribūnos sakė T. Tomilinas. 

REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, šiuolaikinės technologijos leidžia greitai ir patogiai užfiksuoti įvykio vietą nuotraukose ir filmuotoje medžiagoje, tai padarę vairuotojai su įvykiu susijusius dokumentus galėtų pildyti patraukę automobilius, kad šie netrukdytų eismui. Toks elgesys nebūtų laikomas pasišalinimu iš įvykio vietos. 

T. Tomilinas tikisi, kad pasiūlytas projektas bent iš dalies išspręs spūsčių problemas, nes įvykus avarijai, nepatraukus automobilio iš kelio, visas miestas patiria nuostolius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu galiojančiame Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme nėra įpareigojimo vairuotojams kuo skubiau atlaisvinti kelio ruožą, kuriame įvyko eismo įvykis ir dėl to susidaro spūstis.

Pagal Kelių eismo taisykles (KET), jeigu eismo įvykio metu nežuvo ir nebuvo sužeistas žmogus, yra sutariama dėl jo  aplinkybių, nekviečiama policija, tuomet privaloma eismo įvykio deklaracijoje nubraižyti įvykio schemą, aprašyti įvykio aplinkybes ir pasirašyti visiems autoįvykio dalyviams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų