Komiteto pirmininkas konservatorius Mykolas Majauskas įsitikinęs, kad šalies investicinis patrauklumas priklauso ir nuo patogaus susisiekimo su Lietuvos rinkomis, tačiau šiuo metu šalis regione atsilieka patogių verslui skrydžių pasiūla.
„Viena vertus, tai gali atrodyti smulkmena, tačiau tai lemia pasirinkimą, į kurią regiono šalį verta investuoti. Skrydis į Tenerifę ar Antaliją mūsų tikrai negelbės, kol neturėsime patogių skrydžių į Londoną ir Frankfurtą“, – BNS teigė M. Majauskas.
Jo teigimu, aviacijai grįžtant į ikipandeminį lygį svarbu nepamiršti verslo poreikių.
„Todėl verta būtų plėsti tiesioginius skrydžius, jungiančius Lietuvos sostinę su kritinės ir reikšmingos svarbos ekonominiais taškais Europoje. Aviacija ypač svarbi regionams, kurių alternatyvios susisiekimo priemonės yra ribotos. Tokiems regionams priskiriama ir Lietuva“, – sakė M. Majauskas.
Aptarti problemą parlamentarai nutarė po susitikimo su investuotojais Lietuvoje, kurie ją pavadino viena aktualiausių.
Asociacijos „Investors‘ Forum“ valdybos pirmininkas Rolandas Valiūnas anksčiau sakė, kad latviai skrydžių patrauklumą verslui mato kitaip ir todėl jų verslo kryptys patrauklesnės.
„Joks normalus verslininkas nesikelia 4 val. ryto ir neskrenda 6.05 val. Vilnius yra vienintelis oro uostas Europos Sąjungoje, kuriame skrydžiai prasideda ir 4 val. ryto. Milano su „Ryanair“ ir Amsterdamo tikrai neužskaitysime prie verslo. Amsterdamo kryptis skirta patogiems jungiamiesiems skrydžiams į Amerika, Aziją ir kitas šalis“, – Biudžeto ir finansų komiteto narių susitikime su investuotojais spalio pabaigoje sakė R. Valiūnas.
„Jeigu pažiūrėsite skrydžius iš Rygos, nerasite nė vieno „WizzAir“ ar „Ryanair“,– rasite visus skrydžius, skirtus tik verslui. Tai rodo, kaip latviai skirtingai negu mes mato situaciją“, – kalbėjo R. Valiūnas.
Anot jo, politinės partijos turėtų pradėti diskusiją, ar Lietuvai reikia savo oro vežėjo, nes joks verslas žlugus dviem oro bendrovėms nebeateis.
Pasak M. Majausko, pagal tarptautinius susisiekimo reitingus Lietuva yra 87 vietoje iš 141.