Norėdamos sudominti pirkėjus ir paskatinti juos įsigyti prekę ar paslaugą, įmonės turėtų vis daugiau dėmesio skirti ne nuolaidoms, jų komunikavimui, o vartotojui suteikiamos vertės ir naudos parodymui. Nuolat siūlydamos nuolaidas įmonės ne tik pačios nuvertina savo prekę ar paslaugą – ją mažiau vertinga laiko ir pats pirkėjas.
Rinkodaros ekspertai teigia, kad kainų ir nuolaidų karai nusmukdė pardavimo maržą. Be to, 10-20 proc. nuolaida jau menkai patraukia pirkėją užsukti į prekybos ar paslaugų vietą. Smukęs prekių apyvartumas kelia didelę grėsmę verslui.
Pasak konsultacijų ir mokymų bendrovės „Talentų namai“ vadovaujančiojo partnerio Justo Gavėno, visos įmonės siekia, kad į prekybos ar paslaugų teikimo vietas ateitų vis daugiau klientų, jie pirktų dažniau ir didesnį kiekį. Tačiau nuolaidos nėra tinkamiausias būdas skatinti klientą pirkti. Prekių ar paslaugų kainodarą reikėtų pritaikyti, atsižvelgiant į veiksnius, lemiančius vartotojo sprendimą pirkti. Tik tada pardavimo skatinimas bus efektyvus.
Nuolaidos turi įtakos prekės ženklo vertei, klientų lojalumui, santykiams su pirkėjais. Apie intelektualią kainodarą – matematinių modelių taikymą – seminare papasakos draudimo bendrovės „If“ Rinkodaros departamento vadovas Džiugas Šaulys. Pasak specialisto, dirbant konkurencingoje rinkoje sunkiausi ir įdomiausi klausimai, į kuriuos kasdien tenka ieškoti atsakymo, yra prekės ženklo diferenciacija ir prekės ženklo įvaizdžio bei įmonės pardavimų tikslų suderinimas.
Mokymų bendrovės „DOOR Training and Consulting Baltic“ partneris Remigijus Savickas pabrėžia emocijų valdymo ir protinės įtakos metodikų pardavimo srityje svarbą. Renginyje ekspertas pasidalys psichologiniais pardavimo „triukais“.