„Praėjusiais metais sparčiai augo turizmo rinka – į užsienį lietuviai keliavo daugiau nei 200 tūkst. kartų, o tai apie 20 proc. daugiau nei 2012 metais. Vis drąsiau keliauti pradėjo tie, kurie į užsienį išsiruošdavo iki krizės, tačiau vėliau dėl finansinės situacijos buvo nusprendę keliones atidėti, o tie, kurie keliavo ir krizės laikotarpiu, pradėjo keliauti dažniau. Kintančios tendencijos atsispindėjo ir mūsų rezultatuose, kuriems įtakos taip pat turėjo kompanijos vidinių procesų optimizavimas bei lojalumo programos vykdymas – lojalių klientų skaičius, kurie ne tik patys sugrįžta, bet ir pritraukia savo draugus, prisidėjo prie bendro klientų skaičiaus augimo“, – sako Arūnas Navickas, „Travelonline Baltics“ direktorius.
Praėjusiais metais parduota 7500 kelionių, skrydžių ir viešbučių rezervacijų. Pasak A. Navicko, tokį rezultatą skatino bendras interneto vartotojų augimas bei augantis pasitikėjimas įsigyti prekes ir paslaugas internetu. Vis dėlto, nors prieš įsigydami kelionę apie ją informaciją internete skaito 70–80 proc. pirkėjų, lyginant Lietuvos ir Vakarų Europos rinkas, kelionių pardavimai internetu dar turi potencialo augti kelis kartus. Europoje poilsio kelionių paketus internetu perka 30 proc. keliaujančiųjų, o Lietuvoje šis skaičius siekia iki 10 proc.
Lietuviai jau ne pirmus metus dažniausiai keliauja į Turkiją, Graikijos salas – Kosą, Kretą, Rodą, Ispanijos pakrantę – Kosta Bravą, Kosta Doradą, Kosta Blanką, taip pat Maljorką, Kanarus. Praėjusiais metais taip pat išaugo kelionių paklausa į Maltą bei Italijos salas – Sardiniją ir Siciliją, mat pigių skrydžių bendrovės pradėjo vykdyti tiesioginius skrydžius iš Lietuvos.
Pasak A. Navicko, šiemet atostogų kelionių rinka gali kilti dar apie 20 proc. dėl pasiūlos augimo, nes pigių skrydžių bendrovės padidino kai kurių krypčių skrydžių dažnumą ir siūlo naujų kelionių maršrutų. Atsižvelgiant į besiplečiančią rinką, tikimasi, kad bendrovės pardavimai 2014 metais augs 25–30 proc., mat didės egzotinių ir pažintinių kelionių bei kruizų pasiūla.