Reaktyvinių degalų kainos pakilo „per daug, kad tai būtų galima kompensuoti papildomai karpant išlaidas“, per spaudos konferenciją pareiškė oro bendrovės finansų direktorius Remco Steenbergenas (Remkas Štenbergenas).
Didesnės išlaidos energijai reiškia, kad „turės pakilti ir bilietų kainos“, pažymėjo jis.
Oro vežėja jau „prastūmė porą kainų padidinimų“, su kuriais „sutiko“ ir verslo, ir laisvalaikio keliautojai, pridūrė „Lufthansa“ finansų direktorius.
Oro bendrovės generalinis direktorius Carstenas Spohras (Karstenas Šporas) pareiškė, kad oro vežėja vasarą prognozuoja rekordinį turistų aktyvumą, nes naujausi duomenys rodo, kad keleivių srautas sparčiai atsigauna po koronaviruso pandemijos.
Anot jo, „Lufthansa“ skraidintų keleivių skaičius pirmąjį ketvirtį padidėjo „daugiau kaip keturis kartus“ – nuo 3 mln. tuo pat laikotarpiu pernai, kai daugelyje rinkų buvo taikyti griežčiausi kelionių apribojimai, iki 13 milijonų.
„Užsakomų bilietų skaičius kas savaitę vis labiau didėja“, – pareiškė jis per spaudos konferenciją.
„Vasarą tikimės spartaus augimo ir galbūt daugiau atostogautojų negu kada anksčiau“, – pridūrė C. Spohras.
Verslo kelionių segmente keleivių srautas, „Lufthansa“ prognozėmis, iki metų pabaigos turėtų pasiekti „maždaug 70 proc.“ prieš pandemiją buvusio lygio.
Kiek anksčiau ketvirtadienį oro bendrovė pranešė, kad jos veiklos rezultatai pirmąjį ketvirtį pastebimai pagerėjo: be kita ko, grynieji nuostoliai sumažėjo nuo 1 mlrd. eurų tuo pat laikotarpiu pernai iki 584 mln. eurų.
„Rekordinių rezultatų“ pasiekė krovinių padalinys, nes, tebesant sutrikimų pasaulinėse tiekimo grandinėse, krovinių paklausa tebėra didelė, nurodė „Lufthansa“.
Per antrąjį ketvirtį ir per visus metus oro vežėja tikisi uždirbti veiklos pelno, pareiškė R. Steenbergenas.
Tačiau dėl „itin kintančių“ degalų kainų metinės prognozės nėra gerinamos, pridūrė jis.