• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skristi susirengę žmonės pastaruoju metu turėtų susitaikyti su mintimi, kad bus blogai aptarnaujami arba vėluos, rašo „Lietuvos rytas“.

REKLAMA
REKLAMA

Nors į Lietuvos valdžios institucijas plūsta keleivių skundai dėl prasto oro bendrovių darbo, padėtis beveik nesikeičia. Aviatoriai aptarnavimo kokybei paprasčiausiai nebeteikia pirmenybės.

REKLAMA

Neseniai problemų turėjo oro bendrovės „flyLAL“ keleiviai, turėję į Vilnių grįžti iš Milano (Italija).

Kaip „Lietuvos rytui“ pasakojo vienas keleivių, jau atvykus į Milano Malpensos oro uostą švieslentėje degė pranešimas, kad lėktuvas vėluos 40 minučių. Numatytas išvykimo laikas buvo 12 valanda.

REKLAMA
REKLAMA

Keleiviams iš pradžių žadėta po 11 valandos įsodinti juos į lėktuvą, nors tuo metu juos iš Italijos turėjęs atgabenti lėktuvas net nebuvo pakilęs iš Vilniaus.

Apie 11 valandą keleiviams buvo pranešta, kad lėktuvas dar užtruks. Kiek vėluos ir kokios vėlavimo priežastys, informacijos nebuvo. 13 valandą žmonės dar sėdėjo oro uoste, nors informacija švieslentėje skelbė, kad išvykimo laikas – 12 valanda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tik apie 14 valandą Malpensos oro uoste esantiems „flyLAL“ keleiviams buvo pranešta, kad lėktuvas išskris į Vilnių 14 valandą 30 minučių.

Todėl keleiviai turėjo bėgti per visą oro uostą, kad suspėtų į vėluojantį lėktuvą. Kai kurie žmonės eiti į lėktuvą suskubo tik per garsiakalbį išgirdę savo pavardes.

REKLAMA

„Antradienį daugelio oro bendrovių planus laiku įvykdyti skrydžius sutrukdė Vilniuje nuo pat ryto tvyrojęs tirštas rūkas. Dėl to „flyLAL“ skrydis iš Vilniaus į Milaną vėlavo 3 val. 45 min., iš Milano į Vilnių – 4 valandas“, – sakė „flyLAL“ vadovas Saulius Stasiūnas.

Pasak jo, bendrovė ėmėsi papildomų priemonių, kad keleiviais būtų pasirūpinta kaip dera.

Buvo išsiųsta visa informacija aptarnaujančiai antžeminių paslaugų kompanijai Milane, nurodyta tiksli skrydžio atidėjimo priežastis ir kuriam laikui jis atidedamas.

REKLAMA

„Lietuvos rytas“ jau rašė, kad Kopenhagos bei Briuselio oro uostuose priverstų naktis leisti keleivių skundai pasiekė valdžios ausis.

Vasario 21 dieną „airBaltic“ bendrovės keleiviai buvo priversti visą naktį praleisti Kopenhagos oro uoste.

Nors pagal tarptautines taisykles skrydžio organizatoriai privalo jiems pasiūlyti nakvynę ir maitinimą, miegoti jiems teko ant oro uosto krėslų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų