„Omnitel“, kartu su kitomis „TeliaSonera“ valdomomis bendrovėmis, ketvirtadienį pristatė naują prekės ženklo identitetą.
Naująjį prekės ženklą perima ir telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, kuri, kaip ir visos 18 su nauju identitetu besivienijančių įmonių, tuo pačiu išlaiko savo ankstesnį pavadinimą.
Naujasis identitetas, pabrėžiantis unikalų tarptautinio masto ir vietos profesionalumo derinį, toliau stiprina „TeliaSonera“ pozicijas tarptautinėje telekomunikacijų scenoje. Naujasis ženklas išsiskiria šilta purpurine spalva, yra dinamiškas ir vienijantis, simbolizuojantis lengvai pasiekiamą prisijungimą prie atskirų šalių ir viso pasaulio ryšių – tiek atskirose „TeliaSonera“ rinkose, tiek globalinėje erdvėje.
Naujasis prekės ženklo identitetas nuo gegužės 12 dienos apima: „Netcom“ ir „NextGenTel“ (Norvegijoje), „Telia“ (Danijoje), „Telia“ (Švedijoje), „Sonera“ (Suomijoje), EMT ir „Elion“ (Estijoje), „Omnitel“ (Lietuvoje), „TeliaSonera„, “TeliaSonera Finans“ ir „TeliaSonera“ tarptautinį infrastruktūros padalinį. Šis ženklas jau naudojamas „Kcell“ (Kazachstane), „Geocell“ (Gruzijoje), „Ncell“ (Nepale), „Tcell“ (Tadžikistane), „Azercell“ (Azerbaidžane), „Moldcell“ (Moldovoje), o nuo birželio bus pradėtas naudoti „Ucell“ (Uzbekistane).
Balsas.lt jau rašė, kad bendrovės planuose - naujai sukurtas įvaizdis.