Mobiliojo ryšio operatorius „Omnitel“, neseniai klientams turėtus mokėjimo planus pradėjęs priverstinai keisti į „Asmeninį“ planą, „suminkštėjo“ ir žmonėms pradėjo siūlyti kompromisus.
„Vakarų ekspresas“ jau rašė, kad „Omnitel“ kiekvienam privačiam abonentui šiemet sukūrė „Asmeninio“ plano mokestį, kuris apskaičiuotas remiantis abonento praėjusių metų mokesčio už vietines paslaugas ir SMS vidurkiu. Bendrovė tvirtino, kad plano „Asmeninis“ įvedimas reiškia tarifų mažinimą seniems vartotojams, kadangi už tą pačią sumą vartotojai gaus daugiau kaip 50 proc. papildomų pokalbių ir SMS. Nepaisant to, netrūksta „Omnitel“ klientų, kurie buvo itin nepatenkinti šia naujove.
„Omnitel“ Ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė patvirtino „Vakarų ekspreso“ gautą informaciją, kad bendrovė pradėjo daryti nuolaidas klientams, kurie yra itin nepatenkinti jiems pateiktu „Asmeniniu“ planu.
„Omnitel“ pripažįsta, kad asmeniniai planai 100 procentų nepatenkina visų klientų, todėl praėjusią savaitę bendrovės prezidentas nurodė tokiais atvejai, kai kliento situacija yra itin sudėtinga, ieškoti kompromiso. Kiekvienam atvejui pritaikomas individualus sprendimas“, - sakė D. Selickaitė.
Ji akcentavo, kad ir iki šiol „Omnitel“ klientai turėjo alternatyvą - galėjo rinktis kitą naują planą ar išankstinio apmokėjimo paslaugą. Esą nemažai iš pradžių skeptiškai nusiteikusių klientų po to, kai konsultantai išaiškina „Asmeninio“ plano pranašumus, mielai pradeda juo naudotis.
„Vakarų ekspreso“ duomenimis, jei klientui itin nepatinka planas „Asmeninis“, „Omnitel“ konsultantai, atsižvelgdami į šių metų sąskaitų dydį, pasiūlo jam planą su šiek tiek mažesniu minimaliu plano mokesčiu ir be skambučio sujungimo mokesčio.
Martynas Vainorius