Prekybos tinklo „Maxima“ pradėta nuolaidų kortelių keitimo akcija sukėlė kai kurių pirkėjų nepasitenkinimą, rašo „Kauno diena“.
Naujos nuolaidų kortelės, pavadintos „Ačiū“, pakeis iki sausio 31 dienos galiosiančias senąsias nuolaidų korteles.
„Norėjau pasikeisti kortelę, užpildžiau anketą ir gavau naują, tačiau joje sukauptų pinigų nebuvo. Kasininkė paaiškino, kad pinigų likutis atsiras kitą kartą apsiperkant. Tačiau nei antrą, nei trečią kartą santaupos neatsirado“, – apgailestavo Edita prisistačiusi pirkėja. Klientus piktina ir prekybos tinklo reikalaujama pateikti privati informacija apie šeimos sudėtį ir gyvenamąją vietą.
„Tikrai gauname tokių skundų ir stengiamės operatyviai reaguoti. Pinigai nepatenka į naująsias korteles dėl žmogiškojo faktoriaus, tai yra kasininkės neatlieka visų reikiamų veiksmų“, – sakė „Maxima“ Pirkėjų lojalumo skyriaus vadovė Guoda Stavarienė.
Pašnekovė patikino, kad informacija, kuri prašoma pateikti anketose, nėra ir nebus naudojama piktiems kėslams. Prekybos tinklas taip siekia informuoti tam tikras klientų grupes, kad juos pasiektų naudinga ir reikalinga informacija. Tam esą būtina nurodyti pirkėjų adresus ir šeimyninę padėtį.
Karolis Vaitkevičius