Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Susikiskit į išangę savo elektromobilius.
Vazineju benzinas/ dujos ir vargo nematau.
Aš geriau euro kupiūromis savo sikna nusisluostysiu, nei pirksiu pediku transportą elektromobili
Vazineju benzinas/ dujos ir vargo nematau.
Aš geriau euro kupiūromis savo sikna nusisluostysiu, nei pirksiu pediku transportą elektromobili
Kuo žmogus mažesnio išsilavinimo,tuo jam labiau nepatinka naujovės.Važinėja mužikėlis kaime su savo dyzeliniu pasatėliu ir vaidina kietuolį.Kažkada labai senai ,kai atsirado lediniai,plazminiai tv,visi kalbėjo labai panašiai kaip dabar apie elektromobilius.Geresnio tv už mano lempinį nėra,tik kvailiai perka ledinius.
4 eurai.nesamoniu nerasinek.o kur visos kitos islaidos?
Pasistačiau saulės elektrinę prieš 2 metus, tai su APVA parama jau pilnai sugrįžo visi įdėti pinigai į elektrinę. Atlieka daug nemokamos elektros,.. tada įsirengiau krovimo stotelę (su LEA parama beveik už dyką), nusipirkau Hyunday Kona 64kW, 2023m., kraunu ją nuliniu tarifu namuose, džiaugiuosi superine elektromobilio dinamika, tyla salone, mažos aptarnavimo išlaidos... ir kai pamatau kylančias kainas už dyzelį, širdį užlieja neapsakoma palaima, kad atsikračiau to dūmijančio, burzgiančio, pastoviai ryjančio eurus už kurą - auto VDV (vidaus degimo varikliu)
Naujam elektrokarui todėl ir dergiasi, o hibridas tai tikrai totali nesamonė - važinėji silpnu benzininiu motoriuku, keiti tepalus, filtrus, kaip priklauso plius tampaisi 200kg kumeliatorių. Nu nx to reikia?
@Maršystams ir vatnykams pinigų trūksta
Nesveria tas akumuliatorius 200 kg nei iš tolo. Jei kalbėti apie normalius hibridus, ne kokia vokišką "šedevrą". Prius akumuliatorius mažiau nei 40 kg. Prius Prime (įkraunamo) 80 kg. Reiktų visos mašinos svorį žiūrėti, nes kartais į nehibridinį tą patį modelį deda didesnį variklį, nes nėra elektrinio variklio, ir tada hibridas dar šiek tiek lengvesnis gaunasi.
O tie tepalai, tai kapeikos palyginus su kuru. Daugelis taksistų važinėja su priusais, nes pinigus skaičiuoja, o remontas jiems prastova.
Šiaip tai reiktų skirti, kur įkraunamas, kur ne, kur hibridas ekonomijai, kur Porsche 919 Hybrid Evo. Nes lyginat vyr. organą su pirštu. Visokių būna.
O tie tepalai, tai kapeikos palyginus su kuru. Daugelis taksistų važinėja su priusais, nes pinigus skaičiuoja, o remontas jiems prastova.
Šiaip tai reiktų skirti, kur įkraunamas, kur ne, kur hibridas ekonomijai, kur Porsche 919 Hybrid Evo. Nes lyginat vyr. organą su pirštu. Visokių būna.
elektriniais kibirais pradėsiu domėtis tuomet, kai krovimas užtruks tiek pat laiko kaip kuro pylimas į baką ir kai bus panašus nuvažiuojamas atstumas auto su vidaus degimo varikliais. Kolkas električkos šū.o vertos
@Aš
Ten net laiko bendzo užpylimui gaišti nereikia - asilas paės, kol tu pašiksi.
elektriniais kibirais pradėsiu domėtis tuomet, kai krovimas užtruks tiek pat laiko kaip kuro pylimas į baką ir kai bus panašus nuvažiuojamas atstumas auto su vidaus degimo varikliais. Kolkas električkos šū.o vertos
Anksčiau straipsniai tokie abie bitus ėjo - vienas,kad neperka, kitas, kadbjau išpirko ,kaina kils. Su elekteokarais tas pats, vienur sako,kad bankrutuoja vokiečiai ,nes eurosojuze krito noras pirkti elektrokarus, kitas raso,kad lietuva klesti. Faktas tas,kad elekteokaras nenuvaziuoja 1000km, o sustojus tenka ilgai laukti. O kai bus elektrokaru daugiau, reikes ir eilej laukti (jau ir dabar tenka). Nes neisipilsi per 5 minutes naftos. Tada hipsteris pradeda pasakoti apoe ekologija, ekonomija. Mano dyzelis su dyzeliu kainuos mažiau ,nei hibridas ar grynas elektrokaras. Ekonomijos nera. Ekologija? Kiek kainuoja litis, kiek kainuoja kabeliai ir ju tiesimas, is kur iksit elektra,kai jos reikes paserti hipsterio ipuoda, icigarete ir icara? Jau buvo 4eur uz kilowata, kainos sukilo ir nenukrito. Tai bus 10euru vien dėl sitos beduinu politikos,kad tik papildyti keliu pilieciu kisenes. Visi noretu elekteokaro, bet jis nepriaugo poreiku
Per metus tesla praranda trečdalį kainos. 2022 metų mažai važiavusią gali paimti kaip Volvo 2017 metų, nuvažiavusią 10 kartų daugiau. Tik kad niekam nereikia.
@Nesikandžioja tos kainos
visi nauji automobiliai išvažiavę iš salono oraranda 1/3 kainos, o ne per metus.
kad shiaip jama 20kw 100tui, ka jis patvirtino su savo modeliu ir nuvaziuojamu atstumu, tai bybukas cia iseina su tai 4eu shimtui, gal greiciau 7eu, bet elektros megejai pasistate saules paneles uz ten kelis k aiskina, tai jau dabar nemokamai kraunuosi :DDDD
@turint omeny
pasistačiau saulės elektrinę prieš 2 metus, tai su APVA parama jau pilnai sugrįžo visi įdėti pinigai į elektrinę. Atlieka daug nemokamos elektros,.. tada įsirengiau krovimo stotelę (su LEA parama beveik už dyką), nusipirkau Hyunday Kona 64kW, 2023m., kraunu ją nuliniu tarifu namuose, džiaugiuosi superine elektromobilio dinamika, tyla salone, mažas aptarnavimo išlaidas... ir kai pamatau kylančias kainas už dyzelį, širdį užlieja neapsakoma palaima, kad atsikračiau to dūmijančio, burzgiančio, pastoviai ryjančio eurus už kurą - auto VDV
REKLAMA
REKLAMA
Nors elektromobilių pardavimai kyla, dauguma lietuvių nesužavėti: „Kandžiojasi kainos“