• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bandydamas kovoti su didžiausiu pajamų kritimu nuo pat Didžiosios depresijos laikų, „New York Times“ pradėjo pardavinėti reklamas savo šventovėje – pirmajame puslapyje.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmas toks skelbimas – spalvota CBS televizijos reklama – buvo išspausdinta šį pirmadienį. Laikraščio atstovų teigimu, tokios reklamos visuomet bus dedamos žemiau lenkimo linijos – apatinėje puslapio dalyje.

REKLAMA

Anksčiau „Times“ retkarčiais spausdindavo trumpas, keleto eilučių, tekstines reklamines žinutes pirmojo puslapio apačioje, o prieš keletą metų pradėjo pardavinėti reklamos plotus atskirų puslapio skilčių pradiniuose puslapiuose, bet vaizdinės reklamos pirmame „New York Times“ puslapyje iki šiol niekada nebuvo.

Daugelis didžiųjų JAV dienraščių, tokių kaip „Wall Street Journal“, „USA Today“ ir „Los Angeles Times“, jau kuris laikas pardavinėja savo pirmojo puslapio plotą, bet keletas, pavyzdžiui, „Washington Post“, to nedaro.

REKLAMA
REKLAMA

„Times“ neatskleidžia, kiek kainuoja tokia reklama. Tradiciškai reklamos užsakovai labai vertina tokias pozicijas dėl jų pastebimumo, bet dabartinis rinkos klimatas ir mažėjančios reklamos išlaidos gali kainą gerokai sumažinti.

„New York Times Company“, kaip ir daugelis kitų JAV laikraščių leidėjų, per pastaruosius metus ėmėsi įvairių žingsnių mažinti sąnaudoms ir didinti pajamoms: etatų mažinimo, puslapių fizinio dydžio mažinimo, padalinių uždarymo ar pardavimo, prenumeratos kainų padidinimo.

Neseniai kompanija pranešė, kad veiklos pajamos per metus sumažėjo  13,9 proc., o „New York Times Media Group“, kurią sudaro „New York Times“, „International Herald Tribune“, radijo stotis „WQXR-FM“ ir internetinė duomenų bazė „Baseline StudioSystems“, reklamos pajamos per metus krito net 21,2 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų