• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau gyventojų apsiperka internetu. Prekes jie atsiima parduotuvės, paštomatuose arba renkasi pristatymą į namus. Tačiau įsigydami didesnes ir sunkesnes prekes žmonės vis dažniau moka ne tik už jų atvežimą, bet ir užnešimą.

Vis daugiau gyventojų apsiperka internetu. Prekes jie atsiima parduotuvės, paštomatuose arba renkasi pristatymą į namus. Tačiau įsigydami didesnes ir sunkesnes prekes žmonės vis dažniau moka ne tik už jų atvežimą, bet ir užnešimą.

REKLAMA

Pirkėjai pasakoja, kad gyvenant daugiabutyje užnešimo mokestis tampa tarsi privalomas. Kitaip sunkias prekes reikėtų kažkaip patiems tempti į namus.

Portalo tv3.lt skaitytoja Regina pasakojo, kad neseniai su vyru įsigijo naują šaldytuvą.

„Pirmiausia nuvykome į fizinę parduotuvę, ten išsirinkome norimą šaldytuvą. Tačiau įsigijome jį kitoje, internetinėje parduotuvėje, kur mūsų norimo modelio šaldytuvas kainavo pigiausiai.

Perkant reikėjo pasirinkti, ar norime užnešimo paslaugos. Gyvename daugiabutyje be lifto, trečiame aukšte. Patys šaldytuvo tikrai neužsinešime. Turėtume prašyti kaimynų pagalbos. Todėl užnešimo paslauga pasirodė tikrai reikalinga“, – pasakojo moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Ji skaičiavo, kad užnešimo paslauga kainavo papildomai 20 eurų.

„Taip, tai yra papildomi pinigai, tačiau jeigu būtume prašę pagalbos kaimynų, jiems irgi būtume turėję kažkaip atsilyginti“, – sakė Regina.

REKLAMA

Užnešimo paslauga būtina?

Tuo metu kita portalo tv3.lt skaitytoja Birutė pasakojo, kad mamai nupirko skalbimo mašiną.

„Užsakiau ją internetu. Kurjeris skalbimo mašiną pristatė į namus. Tačiau papildomai mokėjau ir už jos užnešimą. Senyvo amžiaus mamai ši paslauga buvo būtina. Neįsivaizduoju, kaip ji pati būtų turėjus užsinešti tą mašiną“, – tikino moteris.

Tačiau ji stebėjosi, kad užnešimo mokestis gerokai skiriasi. Vienose parduotuvėse jis siekia 10 eurų, o kitur jau 20 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

„Taip pat daugelis prekybininkų pažymi, kad atsižvelgia į prekės svorį, nuo jo ir priklauso ar reikės ir kiek reikės mokėti už prekės užnešimą.

Todėl perkant internetu būtina ne tik žiūrėti į prekė, bet atkreipti dėmesį ir į jos pristatymo sąlygas“, – patarė Birutė.

Mokestis priklauso nuo prekės svorio

„Topo centro“ generalinis direktorius Donatas Zalobaitis komentavo, kad įsigyjant prekes internetu ir pasirinkus prekių pristatymą į namus, prekėms, kurios sveria daugiau nei 30 kg, jų užnešimui yra taikomas papildomas mokestis – 9,99 eurai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ši paslauga yra galima Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Marijampolėje, Alytuje, Utenoje, Tauragėje, Telšiuose. Pristatant į Kuršių Neriją (Neringos sav.) taikomas papildomas 17,38 eurų mokestis.

Prekių, sveriančių iki 30 kg, pristatymas iki namų durų papildomai nekainuoja“, – komentavo D. Zalobaitis.

Anot jo, jeigu internetu užsakoma prekė sveria daugiau nei 80 kg ir viršija 200 cm aukštį, prekių užnešimo paslauga nėra galima, nes tokiems atvejams reikalinga tiek speciali įranga, tiek ir daugiau žmonių.

REKLAMA

Prekes pristato iki buto durų

Internetinės parduotuvės Varle.lt Klientų aptarnavimo centro vadovė Samanta Rutkauskaitė klientams, užsisakantiems sunkesnes nei 25kg sveriančias, didelių gabaritų prekes, rekomendavo pasinaudoti papildoma užnešimo paslauga.

„Įprastai prekėms iki 25 kg užnešimas ir pristatymas iki namų/buto durų yra įtrauktas į standartinę pristatymo kainą.

O jau prekėms, viršijant 25 kg, kiekvienai taikomas atskiras užnešimo paslaugos mokestis, priklausomai nuo prekės svorio. Kaina siekia nuo 15 eurų iki 29 eurų. Išimtis taikoma tik Neringos savivaldybei, kur ir pristatymo kaina kur kas didesnė“, – skaičiavo S. Rutkauskaitė.

REKLAMA

Anot jos, krovos darbai atliekami darbo dienomis iki 16:00h.

„Prekės užnešamos tik iki kliento buto ar namo durų. Į butą kurjeriai prekių neužneša. Paslauga nėra taikoma jeigu prekės svoris viršija 70 kg“, – įspėjo internetinės parduotuvės atstovė.

Pirkėjų poreikiai skirtingi

S. Rutkauskaitė pastebėjo, kad klientai vis dažniau renkasi prekių užnešimo paslaugą.

„Žmonės tausoja savo sveikatą ir laiką ir nėra linkę tampyti prekių. Vis daugiau klientų yra linkę apmokėti už paslaugą, negu galvoti kas užneš ir kaip tai padaryti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ši paslauga populiariausia tarp pensinio amžiaus žmonių, dažnai anūkai ar vaikai užsako vyresniesiems šeimos nariams prekes su užnešimo paslauga“, – komentavo internetinės parduotuvės atstovė.

Tuo metu „Topo centro“ generalinis direktorius D. Zalobaitis tikino, kad pirkėjai mieliau prekes patys atsiima parduotuvėe.

„Užnešimo paslauga vis dar nėra labai populiari, tačiau ja pasinaudojančių procentas kas metus didėja, išbandę šią paslaugą vieną kartą, žmonės pradeda ja naudotis kitiems užsakymams.

Apie 20 proc. žmonių įsigyja vien tik prekės atvežimo paslaugą, maždaug tiek pat procentų žmonių renkasi prekės atsiėmimą jiems patogioje lokacijoje esančiuose paštomatuose. Tačiau daugiau nei 60 procentų visų internetinių užsakymų žmonės atsiima tiesiai iš parduotuvės“, – vardijo D. Zalobaitis.

tv3.lt

Taip tikra tiesa, už nusipirktos prekės užnešimą laiptais yra priskaičiuojamas mokestis. - Perkant iš karto pasakiau, kad užneštų laiptais, - manės dar paklausė, gal norite, kar ir išpakuotų, sureguliuotų ir pastatytų į vietą, kur stovės įrenginys. Dar pasiūlė ir kad išsiveštų pakuotes. Taip, sakau gerai. - Buvau labai patenkinta - atvežė - užnešė laiptais - surinko visas pakuotės šiukšles ir išsivežė. Nanuose iškart tvarka. - Labai puiku, kad yra tokia paslauga. Super. - Dar yra tokia paslauga - išvežimas senos buitinės technikos visiškai nemokamas.
Nu taigi klausia ar su užnešimu ar ne, kam reikia susimoka.
Prekės pristatymas iki buto, namo, užnešimas, įnešimas į koridorių, nunešimas į vietą, kur stovės su išpakavimu ir taros išvežimu yra skirtingos paslaugos ir skirtingai apmokamos.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų