• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Net valstybiniai inspektoriai kartais negali padėti sugadintą prekę įsigijusiems pirkėjams. Tik atidus prekės apžiūrėjimas prieš perkant gali išgelbėti nuo daugelio nesusipratimų.

REKLAMA
REKLAMA

Naują klozetą nusipirkusiam panevėžiečiui daiktu pasidžiaugti taip ir neteko. Parsivežęs pirkinį namo žmogus pamatė, kad santechnikos įrenginys naudoti netinkamas – įskilęs. Atrodo, tiek tos bėdos: nuveši atgal į parduotuvę – ir pakeis į sveiką. Tačiau pardavėjai kategoriškai atsisakė keisti klozetą. Neva pirkėjas pats jį beveždamas namo trinktelėjo kur nors, ir daiktas įskilo.

REKLAMA

Skundas apie šį nutikimą pasiekė Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Buvo pradėtas tyrimas, aiškintasi, kas įskėlė klozetą ir kas patirs nuostolių – pardavėjas ar pirkėjas.

„Skundų apie įskilusius, įdužusius, įlenktus ar kitaip sugadintus daiktus pastaruoju metu gauname gana daug. Galbūt todėl, kad žmonės prarado budrumą ir įsigyto daikto parduotuvėje atidžiai neapžiūri. Defektą pastebi tik parsivežę namo, ir kartais sunku būna įrodyti, jog ne pats jį sugadino“, – sako Panevėžio ne maisto produktų inspekcijos vadovas Antanas Šleivys.

REKLAMA
REKLAMA

Klozeto istorija baigėsi ne pirkėjo naudai. Pardavėjai pateikė inspektoriams svarius įrodymus, kad pirkėjas klozetą atidžiai apžiūrėjo ir jokių pretenzijų neturėjo. Tas įrodymas – parduotuvėje įrengtos stebėjimo kameros vaizdo įrašas. Jame matyti, kaip pirkėjas tikrai apžiūrinėjo būsimą pirkinį. „Šiuo atveju gali būti, kad daiktas įskilo vežant jį namo“, – priėjo išvadą inspektoriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Keletas skundų gauta ir dėl sugadintų televizorių.

„Vienas pirkėjas prieš veždamas namo neišpakavo, neapžiūrėjo televizoriaus, o namie pamatė pažeistą korpusą. Kitas, kad ir išpakavo, bet nebandė televizoriaus įjungti. Parsinešęs namo ir įjungęs pamatė įskilusį antrą ekrano stiklo sluoksnį. Ilgai teko įrodinėti, kad ne pats įskėlė“, – pasakoja A. Šleivys.

REKLAMA

O dar vienas pirkėjas nusipirko televizorių su vabalu viduje. Parduotuvėje televizoriaus neįjungė, tik paviršutiniškai apžiūrėjo. Parsinešęs namo ir įjungęs, šviesoms užsidegus, pamatė ekrane besiblaškantį paslaptingą šešėlį. Tik atidžiai panagrinėjus paaiškėjo, jog televizoriaus korpuso viduje įsitaisęs didelis vabalas.

REKLAMA

Pardavėjai nenorėjo pripažinti savo kaltės ir dėl įlenkto šaldytuvo šono. Tikino, jog greičiausiai pats pirkėjas tai padarė. Panevėžio ne maisto produktų inspekcijos vadovas žino ir daugiau atvejų, kai pirkėjui problemos kilo vien dėl to, kad prieš pirkdamas neatidžiai apžiūrėjo prekę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pastarosiomis dienomis pagausėjo skundų ir dėl nekokybiškos avalynės. Kaip teigia A. Šleivys, nors pardavėjų išduodamuose čekiuose nurodoma, kad avalynei suteikiama 14 dienų garantija, iš tikrųjų dėl suplyšusių batų į prekybininkus galima kreiptis per 6 mėnesius.

Jeigu per tą laiką nulūžo kulnas, nutrūko dirželiai, nusilupo dažai ar išryškėjo kitokie defektai, pirkėjas raštu turėtų kreiptis į pardavėją. Į pretenzijas pardavėjas turėtų reaguoti per 10 dienų ir pakeisti batus, juos sutaisyti ar grąžinti pinigus.

Vitalija JALIANIAUSKIENĖ

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų