2008 metais Lietuvoje buvo užregistruotas 25 151 naujas lengvasis automobilis. Lyginant su rekordiniais 2007-aisiais, naujų lengvųjų automobilių užregistruota 2 proc. mažiau.
Palyginti su kitomis Europos Sąjungos šalimis, šis kritimas nėra didelis. Pagrindinė tokio nedidelio nuosmukio priežastis – ekonominis sąstingis Lietuvą pasiekė vėliau nei kitas šalis.
„DataCenter“ duomenimis, parengtais pagal „Regitros“ informaciją, 2008 m. asmeninės paskirties automobilių registravimas augo 3 proc. (iki 22 179 vnt.), o komercinės paskirties transporto priemonių rinka smuko 28 proc. (iki 2972 vnt.).
2008 m. populiariausia naujų automobilių markė Lietuvoje buvo „Volkswagen“ (3 323 vnt.). Antroje vietoje žengė puikiai metus pabaigę „Toyota“ atstovai (2 429 vnt.). Trečioje vietoje „Skoda“, kurių užregistruota 1 961 vnt.
Tarp asmeninės paskirties automobilių 2008 m. pirmos trys vietos tokios pat: pirmoje – „Volkswagen“ (2 762 vnt.), antroje – „Toyota“ (2 297 vnt.), o trečioji vieta atiteko „Skoda“ markei (1 875 vnt.).
Tarp komercinės paskirties automobilių 2008-aisias pirmavo „Volkswagen (561 vnt.). Antroje vietoje „Renault“ (367 vnt.), trečioje – „Fiat“ (332 vnt.)
2008 m. populiariausias modelis Lietuvoje tarp naujų automobilių buvo „Skoda Octavia“, šių automobilių užregistruota 1 206 vnt. „Volkswagen Caddy“ užregistruota 787 vnt. (antra vieta), trečioje vietoje „Nissan“ modelis „Qashqai“ (666 vnt.).