Paprašytas pristatyti atsinaujinusį NK, gana ilgai sukau galvą, kaip tai būtų galima geriau padaryti. Nesinorėjo, kad tekstas išeitų toks, kurį skaitydami žmonės sakytų – „Oi, čia tik „piaras“. Todėl galiausiai nutariau rašyti klausdamas savęs – „Kodėl aš norėčiau pirkti ir skaityti NK?“.
Palyginti su ankstesniu, pavyzdžiui, praeitų metų NK žurnalu, dabartinis yra kur kas solidesnis. Mes redakcijoje net juokauti pradėjom, kad NK pagaliau tapo tikru žurnalu. Tai, kad į gera pasikeitė jo išvaizda ir padidėjo apimtis, yra vienas pagrindinių kriterijų, kurie galėtų mane priversti prekybos centro spaudos skyriuje žurnalą paimti į rankas.
Kitas, lietuviams kol kas itin svarbus dalykas – kaina. Žurnalo kaina sumažėjo iki 4,90 Lt. Anksčiau NK, be priedų, kainavo 5 Lt, tačiau tuomet jis buvo maždaug 30 puslapių plonesnis nei dabar. Manau, kad ir tai man būtų motyvas įsigyti šį žurnalą.
O svarbiausias, mano galva, pasikeitimas – pagausėjęs turinys, kurį skaityti gerokai lengviau nei anksčiau. Žurnalą galima skaityti greituoju būdu, t. y. skaitant tik trumpus informacinius blokus ir iliustracijų prierašus, kurių gausu leidinyje. Ši savybė mane taip pat paskatintų įsigyti NK.
Nežinau kaip jums, gerbiami skaitytojai, tačiau man dažnai žurnalus patinka tiesiog vartyti ir žiūrėti
juose esančias iliustracijas. Dabar prie tokių žurnalų, kuriuos malonu vartyti, prisidės ir NK, nes jis gausiai iliustruotas, patraukliai sumaketuotas. Na, bet čia, manau, jau skonio reikalas.
Kad nebūtų viskas taip „saldu“, galiu pasakyti, kad tobulėti dar yra kur. Nors labai stengėmės, tačiau pirmame numeryje neišvengėme smulkių klaidų. Taip pat matome ir vietas, kurias reikia stiprinti, pavyzdžiui, technikos skyrių (artimiausiu metu taip ir padarysime). O svarbiausia, mano galva, kad žurnalas nevėluotų – sieksime šios savo ydos atsikratyti kuo greičiau.
Pateikiame keletą temų, kurias galėsite perskaityti atsinaujinusiame žurnale „Naujoji komunikacija“:
-
Koks turi būti dizainerio kompiuteris?
-
A. Kirvaitis. „Sėkmingi verslo pavyzdžiai išjudins virtualų sąstingį“
-
Verslo reklama „Google“ paieškos sistemoje
-
Ar verta patikėti pinigus „PayPal“?
-
Mobiliųjų telefonų virusai – kova tęsiasi
-
Kaip pirkome dovanas lietuviškame internete: vargai ir džiaugsmai
-
NK teismas: krepšinio komandų tinklapiai. „Lietuvos rytas“ ir „Žalgiris“ vėl kaunasi su CSK.
REKLAMA -
Rolandas Maskoliūnas. „Gyvieji“ PIN kodai ir informacinis totalitarizmas
-
Kito pasaulio kūrėjas. „Second life“.
Dabar belieka pakviesti Jus visus paskaityti atsinaujinusį žurnalą – nuo šiol storesnį, pigesnį, gražesnį ir mėnesinį, bei sulaukti iš Jūsų grįžtamojo ryšio, t. y. nuomonių, atsiliepimų ir pasiūlymų, kurie padės tobulinti „Naująją komunikaciją“.
Pagarbiai
Gintaras Gimžauskas
NK vyr. redaktorius