Mobiliojo ryšio abonentų migracija šiemet atslūgo. Per pirmąjį pusmetį šiemet kitą tinklą pasirinko 58 tūkst. klientų, iš jų beveik 25 tūkst. prisiviliojo bendrovė „Tele2“, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Daugiausia, arba daugiau nei 25 tūkst., klientų šiemet neteko didžiausias mobiliojo ryšio operatorius „Omnitel“. Pas jį persikeldami numerius iš konkurentų atėjo beveik 10 tūkst., o išėjo apie 35 tūkst. klientų.
Telekomunikacijų įmonės „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovė Jūratė Puodžiukaitė sakė, kad pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su pirmuoju pusmečiu pernai, mobiliojo ryšio operatorių pasinaudodami numerio perkėlimo paslauga Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų keitė 13 procentų mažiau.
„Tačiau svarbu nepamiršti, kad praėjusieji metai buvo unikalūs Lietuvos telekomunikacijų istorijoje. Migracijos srautas 2009 metais buvo smarkiai šoktelėjęs dėl to, kad bendrovę „Omnitel“ po to, kai ši įvedė „Asmeninio“ mokėjimo planą, paliko didelis būrys vartotojų“, – sakė J.Puodžiukaitė.
„Omnitel“ ryšių su visuomene vadovės Daivos Selickaitės teigimu, šiemet „Omnitel“ migruojančių abonentų balanse yra teigiamų pokyčių.
„Šiemet pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga į „Omnitel“ atėjo 33 procentais daugiau vartotojų, o išeinančiųjų iš mūsų sumažėjo penktadaliu. Šiuo metu atėjusių į „Omnitel“ ir išėjusių klientų santykis yra normalus, toks, koks buvo ir prieš sunkmetį“, – teigia D.Selickaitė.
Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, nuo 2006 metų pradžios perkėlimo paslauga mobiliojo ryšio operatorių klientai pasinaudojo jau beveik 0,5 mln. kartų.