• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Paprastai lojalumo korteles ir programas verslininkai kuria tam, kad mažesnėmis kainomis plėstų pastovių klientų ratą. Tačiau pasitaiko ir taip, kad lojalūs klientai su nuolaidų kortele moka brangiau nei tie, kurie ja nesinaudoja.

Paprastai lojalumo korteles ir programas verslininkai kuria tam, kad mažesnėmis kainomis plėstų pastovių klientų ratą. Tačiau pasitaiko ir taip, kad lojalūs klientai su nuolaidų kortele moka brangiau nei tie, kurie ja nesinaudoja.

REKLAMA

Tuo įsitikino „Maxima“ klientas, kurio apsipirkimo vaizdo įrašą (jis matomas šio straipsnio viršuje) savo paskyroje socialiniame tinkle publikavo „Pricer.lt“.

Jame matyti, kaip pirkėjas skenuoja salotas, kurias perkant visiems pritaikoma tokia pati nuolaida. Tačiau galutinai atsiskaitant ir prieš sumokant kasoje nuskenavus „Ačiū“ kortelę, salotų kaina gerokai pakyla.

„Dabar aš jums parodysiu, kaip „Maxima“ apgaudinėja pirkėjus. Perkame salotas – 3,92 euro. Skanuojame. Mokėti – 2,74 euro, nes yra nuolaida. Bet, kadangi aš esu lojalus pirkėjas, aišku, aš turiu ir „Ačiū“ kortelę. Tai bandome nuskenuoti. Nuskenavome „Ačiū“ kortelę ir kaina pasidarė 3,5 euro. Tai dabar žinosite, už ką „Maxima“ jums sako „Ačiū“, – ironizavo pirkėjas.

REKLAMA
REKLAMA

Prekybos tinklo atstovai atstovai situaciją pakomentavo prie publikuoto vaizdo įrašo.

„Dėkojame, kad dalinatės. Tai, ką pirkėjas pamatė atvaizduojant kasos ekrane, yra techninė spraga, kurią šiuo metu baigiame išspręsti. Sveriamoms salotoms nuo 20 val. taikoma vakaro nuolaida. Informaciniame lipduke ant vitrinos pirkėjus informuojame, kad nuo šios valandos minėta nuolaida nesumuojama su kitomis tuo metu galiojančiomis akcijomis.

REKLAMA

Ji nėra taikoma toms prekėms, kurioms galioja ir reguliari kaina, ir kaina su „Ačiū“ kortele (tokios prekės žymimos mėlynos–baltos spalvos etiketėmis). Vaizdo įraše matoma prekė pirkimo metu buvo „Laimingų kainų“ leidinio preke, pažymėta mėlynos–baltos spalvos etikete, todėl vakaro nuolaida jai buvo netaikoma. Atsiprašome už nepatogumus“, – į pirkėjo nusiskundimą reagavo „Maxima“.

REKLAMA
REKLAMA

Pasirodžius šiai publikacijai, „Maxima“ atstovė ryšiams su žiniasklaida Raminta Gecevičiūtė patikino, kad techninę spragą bendrovė jau išsprendė:

„Sveriamoms salotoms nuo 20 val. taikoma vakaro nuolaida. Informaciniame lipduke ant vitrinos pirkėjus informuojame, kad nuo šios valandos minėta nuolaida nesumuojama su kitomis tuo metu galiojančiomis akcijomis, netaikoma toms prekėms, kurioms galioja ir reguliari kaina, ir kaina su „Ačiū“ kortele (tokios prekės žymimos mėlynos-baltos spalvos etiketėmis). Vaizdo įraše matoma prekė pirkimo metu buvo „Laimingų kainų“ leidinio preke, pažymėta mėlynos-baltos spalvos etikete, todėl vakaro nuolaida jai buvo netaikoma.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Praėjusiais metais „Maxima LT“ pajamos sudarė 2,142 mlrd. eurų. Bendrovė uždirbo daugiau kaip 116 mln. eurų grynojo pelno.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) portalui tv3.lt atsiųstame komentare dėl šios situacijos pabrėžė, kad kaina yra esminė informacija, dažnai lemianti vartotojo sprendimą dėl prekės įsigijimo.

Todėl teisės aktai numato, kad verslininkas privalo aiškiai ir suprantamai suteikti vartotojui būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją apie siūlomą įsigyti prekę ar paslaugą.

REKLAMA

„Pareiga įrodyti, kad informacija yra suteikta vartotojui, tenka verslininkui. Neįvykdęs arba netinkamai įvykdęs pareigą suteikti informaciją vartotojui verslininkas turi atlyginti dėl to vartotojo patirtus nuostolius“, – nurodė VVTAT.

Pasak jos specialistų, vartotojai, kuriems buvo parduota prekė už didesnę kainą, nei buvo nurodyta, arba buvo suteikta neaiški, klaidinanti ar dviprasmiška informacija apie prekės kainą, turėtų užfiksuoti skelbiamą kainą ir su pirkimo kvitu nedelsiant kreiptis į pardavėją nurodant savo reikalavimą (pavyzdžiui, grąžinti permoką).  

Preliminariu VVTAT vertinimu, minima situacija galėjo įvykti ir dėl techninių klaidų, tačiau tai galėtų atsakyti tik prekybininkas.

tv3.lt

Toks retorinis klausimas - "O kas nutiktų žmogui, per techninę KLAIDĄ nedamokėti maximai?!" Kiek galima galimai mulkinti tuos pirkėjus suverčiant klaidas technikai??? Max pelnai milžiniški, o tvarkos nėra!
O kaip paaiškinsit kas tai ? Ir kasininkė pas kurią apsiprekinau , aiškino kad aparatas gerai paskaičiavo , pritaikė nuolaidas ir teisingai sumokėjau !!!! Aš neatlyžau , nes įsigijau tik tris prekes ,labai lengva paskaičiuoti, nusiuntė i informac.ir ten įrodinėjo kad gerai paskaičuavo! O man niekaip nesuėjo , kodėl aš turiu permokėti? Du pok.druskos po 0,39 =0.78 ct sureliai 0,99 akcija , greit par.vištienos sruba 4 vnt po 0,24 =0,96. Viso turėjau sumoketi 2,73 o sumokėjau 3,71 ! !! Visi įrodinėjo kad aš dėl kelių ct , trukdau , ieškau ir tt.! Bet aš sakau lietuvaičiai , kodėl aš nuo tokios sumos turiu permokėtivirš 70 ct , kodėl taip muša aparatas? Kodėl būdama 82 m aš turiu būt įtikinta kad teisingai paėmė iš manęs ???? Kaip nustatyta aparatai jri taip nuo nepilnų trijų eurų nusuka per 70 ct.? Padarė grąžinimą prekių gražino 3.73 , palikau prekes ir išėjau sutrikus kodėl tiek įrodyt reikėjo kad apvogė mane , kad ....
Būta naujienų, jie seniausi ir stambiausi privatus vagys is LR ir iš LR pirkeju. Stengiuosi niekada nesiprekinti nei Max nei Lidl...
Už juos rimčiau vagia tik iteisinti valdžiavagiai... --dar nuo 1990 iki dabar,- ir jau net nekreipia dėmesio i Šunaujos urzgyma...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų