„Šių metų sausį paskelbėme apie planus palaipsniui atsisakyti gyvos žuvies akvariumų savo parduotuvėse. Pertvarkomose ir naujai statomose parduotuvėse akvariumai nebebuvo statomi, o vietoje jų pirkėjams siūlėme platesnį šaldytos žuvies asortimentą. Prasidėjus karantinui, turėjome perdėlioti prioritetus ir visą savo dėmesį skirti darbuotojų ir klientų saugumui“, – sako „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.
Pasak jos, pasibaigus karantinui ir darbui įgavus stabilų ritmą, vėl buvo grįžta prie metų pradžioje keltų strateginių uždavinių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gan sezoniška, daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Šiemet mūsų pirkėjai dar galės įsigyti gyvų karpių Kalėdoms didžiausiose mūsų tinklo parduotuvėse, tačiau nuo 2021 metų pradžios visose „Maximos“ parduotuvėse gyvos žuvies akvariumuose nebeliks – pirkėjams vietoje jos bus siūlomos alternatyvos“, – teigia E. Dapkienė.
Papildomai vietoje akvariumų atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.
2019 metais atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc. palyginus su 2018 metais, o daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį