Tuo galėjo įsitikinti „Maxima“ pirkėja, užsukusi į vieną iš tinklo parduotuvių Kaune.
Higienos prekių skyriuje jai į akis krito muilas, kurio prekinis ženklas lietuviškai skamba kaip „šik“.
„Šiek tiek lengvumo po laisvadienio sėdint prie darbų. Labai įsakmios muilo putos prekyboje atsirado“, – juokaudama dėl tokio atradimo socialiniame tinkle parašė pirkėja.
Tuo metu „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pasakojo, kad šio prekės ženklo produkcija pardavinėjama jau seniai.
„Jau beveik 3 metus prekiaujame ukrainiečių kosmetikos „Shik“ produkcija. Šis prekės ženklas yra plačiai žinomas Ukrainoje ir ne tik. Asortimente turime du skirtingus skystus muilus – putas „Shik delluxe iris“ ir „Shik delluxe georgina“.
Dėl vykstančio karo Ukrainoje šios produkcijos tiekimas pastaruoju metu yra sutrikęs“, – paaiškino E. Dapkienė.
Rusiškoje „Shik“ ženklo parduotuvėje internete rašoma, kad jį sukūrė makiažo meistrė Natalija Shik.